سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۰
۱۸

دیدار‌جنجالی کشتی‌گیران و وزیر‌ ورزش

دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 379175
حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در تمرین کشتی گیران با حواشی بسیاری همراه بود تا جائی که برخی رسانه ها خبرهایی در این خصوص منتشر کردند.
به گزارش جهان به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران؛ جزئیات بیشتری از حضور وزیر ورزش در تمرین کشتی گیران کسب کرده است که از نظر می گذارنید.

با توجه به نزدیکی مسابقات جهانی کشتی که ۲۳شهریور در ازبکستان برگزار می‌شود، گودرزی وزیرورزش دولت یازدهم در تمرین ملی‌پوشان کشتی حاضر شد تابه ملی‌پوشان روحیه بدهد، اما هیچ پاداش یا هدیه‌ای همراه خود نبرده بود و با کاسه سرریزشده صبر کشتی‌گیران روبرو شد!

کشتی گیران از وضع مالی نامناسب خود گفتند و اینکه ۱۵ ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند!

ابتدا حمیدسوریان کاپیتان تیم ملی کشتی بابیانی تند از عملکرد وزیر انتقاد کرد وگفت: که بچه های شهرستانی ازلحاظ روحی وجسمی تحت فشارند و از طرفی مشکلات مالی انگیزه را از آنها گرفته است، مانده‌ام شما در این مدت آیا فکرنکرده‌اید این‌ها نیز زن و بچه دارند؟

کم کم اعتراض‌ها بالا گرفت و حمیدسوریان با لحنی تند گفت: بچه ها نه به حضور شما احتیاج دارند نه نیازمند لبخند ژکوند شما هستند که هروقت دلتان خواست برای ظاهرسازی و تبلیغات بسیار ترحم‌آمیز به بچه‌ها سربزنید. یادم هست قبل ازجام جهانی کشتی در تهران هم بی‌تفاوت از کنار قهر و دلخوری بچه‌های کشتی و آقای بنا گذشتید و بچه‌ها باتمام این بی‌مهری‌ها باز به خاطر مردم ازخواسته‌هایشان گذشت کردند و برگشتند و در مسابقات جام جهانی شرکت کردند. تاکی بچه‌های کشتی به‌خاطر نجابت و اخلاقشان سکوت کنند؟ آیا سزای با گذشت بودن و مظلوم بودن این است؟

وزیر ورزش بعد از شنیدن این صحبت‌های دردمندانه گفت: از کجا پول بدهم؟ از کجا بیاورم؟ خزانه خالی است. بروید ببنید هر چه بود برای شما!

این صحبت‌های عجیب وزیر، واکنش شدیدتر کشتی‌گیران را به همراه داشت.

اینبار امید نوروزی، کشتی‌گیر شیرازی وزن دوم به نمایندگی از کشتی‌گیران صحبت‌های جالبی خطاب به وزیر ورزش انجام داد.

نوروزی گفت: نمی‌توانی کار کنی بی خود آمده‌ای؟ برای چه آمده‌ای؟ شما که می‌توانید ظرف یک ساعت، ۳۰میلیارد برای استقلال و پرسپولیس جور کنید چطور نمی‌توانید چندرغاز بدهی کشتی‌گیران را بدهید؟ در سرماو گرما اینجا عرق میریزیم هیچکس سراغی از ما نمی‌گیرد؟ اما نزدیک مسابقات همه از ماتوقع دارند و اگر مدال نیاوریم باید به همه جواب پس بدهیم. مدال هم بیاوریم بعداز یک هفته فراموش میشویم، مگر ما زن و بچه نداریم؟ فوتبالیست‌ها به خاطر باختشان در جام جهانی نیز تجلیل میشوند. اما کشتی‌گیران باید فکرشان مشغول باشد که صاحبخانه اثاثیه منزلشان را بیرون نریزد! اگردولت قبل خزانه را خالی کرده‌است پس شما چرا این همه شعارهای بی اساس و پشتوانه دادید؟ شما برای کارکردن و تدبیر آمده‌اید نه نق نق کردن!

حمله کلامی امید نوروزی به وزیر ورزش با واکنش گودرزی روبرو شد. وزیر که حسابی عصبانی شده بود گفت: دوست ندارم کسی وظایفم را به من گوشزد کند. اصلا تو کی هستی که بامن این‌طور حرف می‌زنی؟

امید نوروزی باصدایی بلندترو عصبی‌تر داد زد: من امید نوروزی هستم، قهرمان المپیک. متاسفم برای وزیر ورزشی که یک مدال‌دار ورزش اول کشورش را نمیشناسد. اینجا دانشگاه نیست و تو هم استاد دانشگاه نیستی، اینجا ورزش است. اگر نمی‌توانستید کار کنید چرا آمدید؟

وزیر بعد از صحبت‌های نوروزی با ناراحتی تمرین کشتی‌گیران را ترک کرد تا سری به وزنه بردارها بزند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درست ميشه اونم با تدبير!!!....
Iran, Islamic Republic of
امید جان دولت اومد مشهد اینقدر که من تو این چند روز بنر تبلیغاتی از دولت دیدم تا حالا ندیدم اینا پول دارن خوبشم دارن وخزانه خالی فقط برای ما مردم هستش
اين دولت جاي انتقاد نيست اميدجان
دوست
با سلام
زیاد ناراحت نباشید شما تنها نیستید اقشار دیگه جامعه وضعیتی بهتر از شما ندارند و جوابی هم بهتر از شما از مسئولین نگرفته اند
من 17 سال با امید و انگیزه درس خوندم و تلاش کردم و دانشجوی ممتاز شدم بعد دانشگام هم کل استانمون رو برای کارگشتم ولی زحمات 17 سالمو به باد رفته می بینم چون کاری نیست
بعدش آقایون مصاحبه می کنند که کار ریخته و بیکاری به خاطر اینه که جوانان ما حوصله کار کردن را ندارند!!!
نگران نباش امید جان خدا جای حق نشسته و مطمئن باش چراغ ظلم تا صبح روشن نمی مونه
امین
واقعا متاسفم ،ولی نه برای دولت بلکه برای شما
هدفتون از انتشار مطلبی مربوط به بیش از پنج روز پیش که خودتون هم منتشر کردید چیست؟
عادل
درود بر نوروزي قهرمان المپيك
خزانه خالييه به ما چه خب اصلا واسه چي وزير شدي ، پول بود منم وزير خوب بودم
حاجی
ایول به امید نوروزی
آشنا
گیرم خزانه را در سال قبل خالی تحویل گرفتید این یک ساله چرا تدبیر نکردید و خزانه را پر نکردید . مالیات که 50 درصد افزایش داشته است پولهای مذاکرات 5+1 را هم که دارید می گیرید شما که نمی توانید حق ورزشکاران را بدهید پس چرا این همه منم منم دارید.
علی
واقعا برای این وزیر متاسفم!!!!این چه پاسخیه که به فرزندان دلاور ایران داده؟!!!!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حرف های دلیرانه امید نوروزی...
ع
واقعااگرخزانه خالی است دولت 13ماه است یارانه راازکجا پرداخت می کند؟!
اکبر
ازکسی که هیچ گونه سر رشته ای در ورزش ندارد چه انتظاری دارید
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام بخدا باید این فوتبال کثیف رو تعطیل کرد با این همه هزینه هیچ غلطی هم برای کشور نمیکنند خوب این شیر بچه های ایران حق دارند بابا یک دهم پول فوتبالیهارو به اونها بدید تامین میشند کمتر از اخلاق پهلوانی اونها سو استفاده کنید ورزش ایران فقط کشتی و والیبال
امید
دروغ میگن خزانه خالی بود هفت میلیارد پول تعمیر سونای ریاست جمهوری نمیدادن .
سعید مرادی نژاد
با سلام
قبل از هر چیز باید به بچه شیرهای ایران به خاطر درخششون تبریک بگم و به ایرانی بودنم افتخار کنم که هم وطن این شیرمردان ایران زمینم.من فقط چند تا سوال از مسولان دارم که تا کی جوانان ایران باید چوب فوتبال بخورند؟ چرا از خر شیطون (فوتبال) پایین نمیایید؟ورزشکاران تمام رشته های ورزشی از این برنامه غلط شما ناراضی اند. به خدا باید بچه های کشتی همچون پهلوان حمید سوریان رو طلا بگیرید.خداییش هر چی بهشون بدین کمه. چون تو فینال جام جهانی تهران همین امسال با وجود اون آسیب دیدگی یک کار محال رو انجام داد.شماهایی که فوتبالیست های ... رو اینقدر بزرگ میکنید اگه یه کم انصاف داشته باشید متوجه میشید که این دلاور مردا صد برابر اونا ارزش دارند.
مرادی
United States
کشتی گیران با غیرت دست و بازویتان را از دور می بوسم احسنت به شجاعتتان
امیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای ورزش این کشور و دولت مردان
میثاق
آفرین بچه ها