سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

درد "خادم الحرمین" را به کجا ببریم؟!

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 417875
استکبار اسلام آمریکایی را با تشکیل مکتبی خاص در مقابل اسلام ناب آغاز کرده و با حمایت از خاندان آل‌سعود تفکر حاکم بر این خاندان را به عنوان اسلام به جهان معرفی نموده که این امر راه تشخیص اسلام آمریکایی را پیچیده‌تر می‌کند.
درد "خادم الحرمین" را به کجا ببریم؟!
به گزارش جهان به نقل از بصیرت، شیعه و سنی قرنهاست هم‌زیستی مسالمت‌آمیزی داشتند.

هر چند تاریخ گواه اختلاف‌افکنی دشمنان بین شیعه و سنی است ولی با تمام این اختلافات مسلمین در مواجهه با دشمن خارجی دست در دست هم متحد در مقابل بیگانگان ایستادگی کرده‌اند.

امام خمینی(ره) پیوند با اهل سنت را سفارش اهل بیت(ع) می‌دانند: «در اسلام بین شیعه و سنی ابداً تفرقه نیست؛ بین شیعه و سنی نباید تفرقه باشد.

باید وحدت کلمه را حفظ کنید.

ائمۀ اطهار ما سفارش کردند به ما که بپیوندید با هم؛ و با هم اجتماعمان را حفظ کنیم.

و کسی که این اجتماع را بخواهد که به هم بزند، یا جاهل است و یا مغرض.

نباید به این حرفها گوش بکنند.

برادران سنی ما نباید به یک تبلیغاتی که از طرف دشمنان اسلام می‏شود ترتیب اثر بدهند.

ما با آنها برادر هستیم، آنها با ما برادر هستند». (۱۱/۱۷/۵۷)

شیعه این اصل بنیادی را سرلوحه همه اقدامات خود قرار داده است و برای حفظ اتحاد با دیگر فرق مسلمین از هیچ کاری دریغ نکرده است.

استکبار اسلام آمریکایی را با تشکیل فرقه و مکتبی خاص در مقابل اسلام آن هم در حرمین شریفین آغاز کرده است و با حمایت از خاندان آل‌سعود تفکر حاکم بر این خاندان را به عنوان اسلام به جهان معرفی نموده و بدین سان مشروعیتی دست و پا می نماید که این امر راه تشخیص اسلام آمریکا را پیچیده‌تر می‌کند.

حضرت امام(ره) در مورد این توطئه می‌فرمایند: «امروز استکبار شرق و غرب چون از رویارویی مستقیم با جهان اسلام عاجز مانده است نفوذ و گسترش فرهنگ اسلام امریکایی را به آزمایش گذاشته‏اند.» (۱۴/۶/۶۷)

امام خمینی(ره) روشنگری در مورد اسلام آمریکایی را واجب سیاسی دانسته می‌فرمایند: «راه مبارزه با اسلام امریکایی از پیچیدگی خاصی برخوردار است که تمامی زوایای آن باید برای مسلمانان پابرهنه روشن گردد؛ که متأسفانه هنوز برای بسیاری از ملتهای اسلامی مرز بین اسلام امریکایی و اسلام ناب محمدی و اسلام پابرهنگان و محرومان، و اسلام مقدس‏نماهای متحجر و سرمایه‏داران خدانشناس و مرفهین بی درد، کاملاً مشخص نشده است.

و روشن ساختن این حقیقت که ممکن نیست در یک مکتب و در یک آیین دو فکر متضاد و رودررو وجود داشته باشد از واجبات سیاسی بسیار مهمی است.» (۱۴/۶/۶۷)

بر علما و نخبگان جهان اسلام واجب سیاسی است که اسلام امریکایی و زوایای پنهان ان را بر مسلمین تبیین نمایند تا ایشان بدانند دشمنان قسم خورده اسلام با رهبری آمریکا و با همکاری آل‌سعود چه حیله‌هایی بر سر دارد و با چه نیرنگهایی قدم در میدان مبارزه با مسلمین گذاشته است.

آل‌سعود فرقه‌ای که به کمک دشمنان اسلام متولد شده است و حیاتش نیز بسته به ایشان است اینان از اسلام جز عبادتش را نمی‌خواهند و از دین جز تعظیم را نمی‌فهمند و برایش هم فرق نمی‌کند تعظیم در راه خدا باشد و برای خدا یا در راه خدا باشد و برای دشمن.

تعظیمی که در آن ظلم‌ستیزی و مظلوم یاوری و مقاومت و دشمن‌شناسی و سیاست و جهاد و شهادت نباشد تعظیم در راه خداست ولی برای دشمن است. این نوع اسلام به فرموده خمینی کبیر(ره) اسلام امریکایی است.

اسلامی که در مقابل ظلم ساکت و به حمایت از ظالم حاضر است اسلامی که مسلمینش فقط قرآن می‌خوانند و روزه می‌گیرند. اسلامی که صفهای نمازش برپاست و به دنبال عبادت جدا از سیاست است. اسلامی که اعمال حجش میلیونی است ولی خبری از برائت از مشرکین نیست! اسلامی که امر به معروفش تعطیل و نهی از منکرش باطل است. این چنین اسلامی، اسلامی است مورد قبول دشمن، مورد اعتماد آمریکا، مورد پسند استکبار و در یک کلام اسلام امریکایی است.

امام خمینی(ره) تشکیل وهابیت را نماد اسلام امریکایی معرفی می‌کند: «مگر مسلمانان جهان فاجعۀ قتل عام صدها عالم و هزاران زن و مرد فرقه‏های مسلمین را در طول حیات ننگین آل سعود و نیز جنایت قتل‏عام زائران خانۀ خدا را فراموش می‏کنند؟ مگر مسلمانان نمی‏بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهای فتنه و جاسوسی مبدل شده‏اند، که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاّهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بی شعور حوزه‏های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه‏داران بر مظلومین و پابرهنه‏ها، و در یک کلمه «اسلام امریکایی» را ترویج می‏کنند؛ و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، امریکای جهانخوار، می‏گذارند. مسلمانان نمی‏دانند این درد را به کجا ببرند که آل‌سعود و «خادم‏الحرمین» به اسرائیل اطمینان می‏دهد که ما اسلحۀ خودمان را علیه شما به کار نمی‏بریم»! (۲۹/۴/۶۷)

امریکا با هم‌دستی آل‌سعود بین مسلمین اختلاف انداخته و مسلمین را تکه‌ تکه می‌کند و با اختلاف‌ افکنی امت واحده محمدی(ص) را تضعیف می‌کند.

در این صورت دیگر نیازی به دشمنی مستقیم ندارد هر زمان که اراده کند با استفاده از ایادی خود هر فرقه‌ای را که بخواهد بر علیه فرقه دیگر تحریک کرده و شعله‌های اختلاف را روشن خواهد نموده و آتش اختلاف به برکت دشمن همیشه روشن است.

حضرت امام(ره) در مورد علمای وهابیت می‌فرمایند: «تا به حال یک آخوند درباری یا یک روحانی وهابی را ندیده‏ایم که در برابر ظلم و شرک و کفر، خصوصاً در مقابل آمریکای جهانخوار ایستاده باشد». (۶/۱۴/۶۷)

فرقه ای که حتی اهل سنت هم ایشان را قبول ندارند چرا که هدف اسلام آمریکایی نابودی اسلام به دست مسلمین است که با ایجاد گروهایی تروریستی چون داعش و النصره و با کشتار بی‌رحمانه در سوریه و عراق مسلمین را به جان هم می‌اندازند و اگر داعش نبود نوکر دست به سینه‌اش آماده است تا به یمن حمله‌ای وحشیانه کند.

دشمنان اسلام برای تشکیل اسلام آمریکایی بی چون و چرا از فرقه ای که ساخته دست خود است حمایت می‌کند و ازاین فرقه سیاسی گروهی تندرو را جدا کرده و درصدد تشکیل دولتی جدید در میان کشورهای اسلامی برمی‌آید تا هرچه بیشتر کشورهای مسلمان را کوچکتر نمایند و با کاستن از قدرت ایشان هر زمان که بخواهد آتش اختلاف را با گروه های تندرو روشن نموده و مسلمین را به جان هم اندازد.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «به اسلام مطلوب واشنگتن و لندن و پاریس بدبین باشید؛ چه از نوع لائیک و غربگرا، و چه از نوع متحجر و خشن آن. به اسلامی که رژیم صهیونیستی را تحمل می‌کند، ولی با مذاهب اسلامیِ دیگر بیرحمانه مواجه می شود، دست آشتی به سوی آمریکا و ناتو دراز می کند، ولی در داخل به جنگهای قبیله‌ای و مذهبی دامن میزند و اشدّاء با مؤمنین و رحماء با کفار است، اعتماد نکنید. به اسلام آمریکائی و انگلیسی بدبین باشید».( ۹۰/۱۱/۱۴)

موسسین اسلام امریکایی با همکاری آل سعود با این کار به چندین هدف خود می رسند:

* ایجاد فتنه و آشوب و نفاق و جنگ افروزی بین مسلمین
* کاستن از قدرت اسلام و مسلمین با ایجاد فرق منحرف
* به یغما بردن ثروت عظیم مسلمین در کشور های اسلامی
* معرفی اسلامی خشن به جامعه جهانی
* مانع شدن از گسترش و نفوذ اسلام در جهان با معرفی اسلام ترور و تکفیر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ال سعود و امثالهم " خائن الحرمین " هستند
نگوئید خادم....