جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۵

ناراحتی فتنه‌گران از وفاداری وزارت اطلاعات

يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۳
کد مطلب: 377771
ارگان فتنه‌گران در پاریس از هوشیاری و برخورد وزارت اطلاعات با عوامل این جریان ابراز ناخرسندی کرد.
ناراحتی فتنه‌گران از وفاداری وزارت اطلاعات
به گزارش جهان، «کلمه» نوشت: گزارش‌های رسیده از نقش وزارت اطلاعات دولت روحانی در برخورد با برخی فعالان سبز حکایت می‌کند. ماموران امنیتی نه تنها به تعقیب این فعالان پرداخته‌اند بلکه در موارد متعددی آنها را به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات احضار کرده و مورد بازجویی قرار داده‌اند. بخشی از این احضارها به فعالیت در شبکه مجازی و رسانه‌های اصلاح‌طلب مربوط می‌شود.

کلمه، اشراف امنیتی وزارت اطلاعات بر فتنه‌گران را سرکوب خواند و نسبت به آن ابراز ناخرسندی کرد. این در حالی است که فتنه‌گران براساس اسناد متواتر نقش مهره‌های پیاده سرویس‌های جاسوسی بیگانه (سیا، موساد و ام‌آی سیکس) را در پروژه آشوب بر عهده داشتند و طبیعتاً برای هر نظام سیاسی، تحرکات براندازانه خط قرمز تلقی می‌شود.

در همین حال علی شکوری‌راد از اعضای حزب منحله مشارکت در مصاحبه با ایلنا اظهار داشت: شرایط امنیتی پس از یک دوره گشایش برای اصلاح‌طلبان اکنون قدری سخت‌تر شده و می‌توانم بگویم دشواری‌ها بیشتر شده است. اطلاعات سپاه و دادستانی و حتی گاهی وزارت اطلاعات در این زمینه از گذشته سخت گیرانه‌تر رفتار می‌کنند.

وی می‌افزاید: در یک سال گذشته تعداد احضارها بیشتر شده و محدودیت‌ها نیز افزایش یافته است. مثلاً تا پایان دولت قبل گاهی از سوی شهرستان‌ها دعوت می‌شدم و من می‌رفتم و سخنرانی هم می‌کردم ولی در طول چند ماه گذشته چهار مورد سخنرانی من توسط اداره اطلاعات لغو شده است.
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


توفیقی از قزوین
اگر فتنه گران فکر می کنند باگذشت زمان ظلم انان در حق مردم ونظام فراموش می شود‌ خیلی در تحلیل خودشون ناتوان هستند زیرا نام اینان مثل نام منافقین در تاریخ بعنوان جنایتکار ثبت است
اراکی
Latvia
جای خوشحالی است که وزارت اطلاعات جلوی این فتنه گران با قاطعیت ایستاده . دست مریزاد
یونس
Latvia
هرگونه مسامحه ، تعلل و مصلحت اندیشی در برخورد با فتنه گران خیانت به کشور و آرمانهای اسلامی و انقلابی است . وزارت اطلاعات ، سپاه و دستگاه قضایی باید ریشه فتنه . فتنه گر را در کشور بخشکاند و آنروز است که رضایت خداوند ، شهدا و مردم انقلابی ایران را بدست خواهند آورد .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعاتی که زیر نظر دولت باشد آن هم دولتهایی که معمولا با تبلیغ ، حمایت جریانات سیاسی و حزبی (اصلاح طلب و اصول گرا و....) روی کار می آیند مسلما وظایف و مسئولیتهای خود را آنطور که مورد انتظار است نمیتواند انجام دهد یعنی یکروز به بهانه قتلهای زنجیره ای ، زمانی به بهانه برخورد با فتنه گران ، مقطعی به حق و بدلیل ورود به فعالیتهای افتصادی و یا گرایش به یک جریان و.... مورد تضعیف ، تخریب و بلکه سلاخی قرار میگیرد . به استعلام هایش توجهی نمیشود ! وزیرش از سوی هر کس و جریان تحت فشار قرار میگیرد !، به وزیرمستقلش که حاضر نیست نظرات و دستورات حزبی را تمکین کند از سوی رییس جمهور پیشنهاد استعفا میشود و رهبری مجبور به دخالت میشود . وزیرش از ملاقات عناصر فتنه گر و ضد انقلاب داخلی با هیئتهای خارجی اظهار بی اطلاعی میکند و....
Iran, Islamic Republic of
احسنت درست میفرمایید