چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پروژه جدید کیا رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 377276
کیا موتورز قرار است پروژه ساخت نخستین کارخانه خود در مکزیک را رونمایی کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، منایع آگاه به بلومبرگ اعلام کردند انریکه پنا نیه‌تو، رییس جمهوری مکزیک این پروژه را رسما اعلام خواهد کرد.

به گفته منابع آگاه، این سرمایه گذاری احتمالا از کارخانه یک میلیارد یورویی دایملر-نیسان که در ژوئن رونمایی شد، فراتر خواهد بود.

بر اساس اعلام انجمن صنعت خودروی مکزیک، تولید این کشور با گشایش کارخانه‌های نیسان، هوندا موتور و مزدا موتور از نوامبر، امسال از سه میلیون دستگاه فراتر خواهد رفت.

شرکت هیوندای موتور در کیا سهم دارد. وزیر اقتصاد مکزیک سال گذشته اعلام کرده بود که هیوندای از جمله خودروسازانی است که قصد دارد در این کشور کارخانه بسازد.

منابع آگاه کره‌ای پیش از این خبر داده بودند این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در ابتدا تولید دو خودروی کوچک را آغاز خواهد کرد تا به تامین تقاضا در آمریکا که کیا تنها یک کارخانه در آن دارد، کمک ‌کند.

رشد صنعتی مکزیک و دسترسی آزاد و بدون تعرفه به بازار آمریکا موجب شده اخیرا شمار زیادی از خودروسازان جهانی سرمایه گذاری‌های بزرگی در این کشور انجام دهند.
https://jahannews.com/vdcjaaetmuqea8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjaaetmuqea8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *