پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رونمایی از سامانه موشکی و راداری

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 372578
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: ۳۱ شهریور ماه امسال از چندین سامانه موشکی و راداری در کشور رونمایی می‌شود.
به گزارش جهان، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه یادواره شهدای سایت رادار سوباشی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: ۳۱ شهریورماه امسال از چندین سامانه موشکی و راداری در کشور رونمایی می‌شود که این سامانه و رادارها را در نقاط مختلف کشور گسترش داده‌ایم.

وی ادامه داد: منطقه پدافند هوایی غرب یکی از مناطق مهم، کلیدی و استراتژیک است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا تصریح کرد: رادار سایت سوباشی یکی از سایت‌های استراتژیک پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود که پس از پذیرش قطع‌نامه مورد حمله هوایی بعثی‌ها قرار گرفت و آن‌ها با این عمل ثابت کردند از خونریزی ابایی ندارند.

اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه شهیدان به ویژه شهدا رادار سوباشی ثابت کردند در کشور ما شهادت از جنس انتخاب است و اتفاقی نیست خاطر نشان کرد: مراسم پاسداشت شهدای سایت سوباشی امسال با تقارن با ماه مبارک رمضان و روز مقدس قدس رنگ بوی خاصی دارد.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت ۳۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دفاع جانانه ۸ ساله در برابر دشمنان ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان با حضور در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان سمبل و الگوی اسلامی الهی واقعی مطرح است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *