جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۲
۲
سرمربی تیم ملی بوکس پس از مشخص شدن نخستین المپیکی کاروان ایران در برزیل:

"احسان روزبهانی، رینگ بوکس بلغارستان را به آتش کشید!"

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب: 404725
احسان روزبهانی با حضور در چهارمین مرحله مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان با شکست نماینده آفریقا سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کرد.
"احسان روزبهانی، رینگ بوکس بلغارستان را به آتش کشید!"
به گزارش جهان، دور چهارم مبارزات بوکس حرفه‌ای جهان امروز جمعه ۱۰ بهمن‌ماه در صوفیه بلغارستان با حضور بهترین‌های جهان و زیر نظر فدراسیون جهانی بوکس آماتور برگزار شد و احسان روزبهانی دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی اینچئون در وزن ۸۱- کیلوگرم برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل به مصاف حریف آفریقایی خود رفت با شکست این حریف سهمیه المپیک برزیل را کسب کرد.

روزبهانی در ۳ مبارزه پیشین خود ۲ پیروزی مقابل نماینده ازبکستان و فرانسه کسب کرد و مقابل نماینده روسیه شکست خورد. نماینده آفریقا چهارمین حریف روزبهانی مسابقات بوکس حرفه‌‌ای جهان بود.

اکبر احدی هدایت روزبهانی در این رقابت‌ها را برعهده دارد و دکتر بهرامی نژاد نیز به عنوان پزشک در کنار نماینده کشورمان راهی این رقابت‌ها شده است.

سر مربی تیم ملی بوکس: روزبهانی رینگ بلغارستان را به آتش کشید


در همین رابطه، اکبر احدی در گفت‌وگو با فارس پس از پیروزی احسان روزبهانی در چهارمین مرحله مسابقات لیگ جهانی بوکس اظهار داشت: با توجه به سرماخوردگی شدیدی که احسان روزبهانی پیش از اعزام به مسابقات لیگ جهانی بوکس داشت چند روزی را بدون تمرین کردن سپری کرد اما روز گذشته جمعه در چهارمین مرحله از این رقابت‌ها توانست با شکست نماینده موریتانیایی نخستین سهمیه کاروان ورزش ایران در المپیک برزیل را کسب کند.

وی در ادامه افزود: واقعاً مبارزات جذابی را شاهد بودیم روزبهانی رینگ بلغارستان را به آتش کشید. او نشان داد یک جوان ایرانی با غیرت است که با شکست حریف خود آبروداری کرد و پرچم ایران را در بین حاضرین در این رقابت‌ها به اهتزاز درآورد.

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: احسان واقعاً طی چهار پنج ماه گذشته شبانه‌روز برای رسیدن به این هدف تلاش کرد. او با کسب سهمیه المپیک مزد زحمات خود را گرفت من فکر می‌کنم این مدال علاوه بر زحماتی که خود کشیده بود مزد حمایت‌‌های خانواده‌اش را داد این افتخار بزرگی ورزش ایران، مردم و خانواده بوکس است.

احدی در پایان خاطرنشان کرد: روزبهانی با کسب نخستین سهمیه کاروان ایران که قرار است در المپیک برزیل شرکت کنند، ثابت کرد بوکس مثل همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد هرچند که این رشته همیشه مظلوم واقع شده اما حالا دیگر با کسب نخستین سهمیه المپیک نشان داد که باید مسئولان ورزش بیش از این بوکس را مورد حمایت قرار دهند.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت‌های مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از فدراسیون بوکس انگیزه زیادی به وجود بیاید تا ما در المپیک برزیل در تمام اوزان نماینده داشته باشیم. حالا دیگر بوکس به همه ثابت کرد که این رشته نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کمال
Iran, Islamic Republic of
احسان افتخار ایران زمین
یاسمین
Asheghetammmmmm