جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احداث ۳ نیروگاه زباله سوز در تهران

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۵
کد مطلب: 414427
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه امسال ۳ کارخانه زباله سوز در شهر تهران احداث می‌شود، گفت: پرونده ۵۰ساله دفن زباله کهریزک برای همیشه بسته می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از برق نیوز، حسن کریمیان با بیان اینکه شهرداری تهران امسال برنامه‌های بسیاری در خصوص پسماندهای شهر تهران دارد، اظهار کرد: شهرداری تهران به دنبال افتتاح کارخانه‌های زباله سوز و تبدیل پسماند شهری به انرژی است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با متخصان و کارشناسان، تصریح کرد: خوشبختانه کشور ایران هم به سمت احداث زباله سوز، توده سوز و همچنین مخلوط سوز گام برداشته است.

کریمیان با تاکید بر اینکه شهرداری تهران اقدام به احداث ۳کارخانه زباله سوز ۶هزار تنی کرده است، گفت: با تقسیم بندی مناطق برای شمال و شرق تهران کارخانه‌ای در جاده آبعلی و برای جنوب غرب و غرب کارخانه‌ای در بزرگراه آزادگان و برای ضلع جنوبی شرقی و جنوب کارخانه‌ای در کهریزک احداث می‌شود.

کریمیان افزود: با احداث این ۳کارخانه زباله سوز کل پسماندهای شهر تهران تعیین تکلیف می‌شوندو همچنین پرونده ۵۰ساله دفن زباله کهریزک برای همیشه بسته می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری گام بزرگی در جهت حفظ محیط زیست و تبدیل سرمایه‌های ملی به برق برداشته است، گفت: امیدواریم با احداث این ۳کارخانه بتوانیم بین ۱۰۰تا۱۲۰ مگاوات برای شهر تهران برق تولید کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *