جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ورزش مافیایی ؟

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب: 441120
بوکس یک ورزش مافیایی است و چون پول های زیادی در آن خرج می شود، در داوری تاثیر گذار است.
 به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران نوشت: علی رضا استکی، مربی تیم ملی بوکس در این باره گفت: مسابقات تایلند حکم سهمیه جهانی را دارد که در صورت کسب آن می توانیم در مسابقات جهانی برای کسب سهمیه المپیک حضور پیدا کنیم چون تمام کشورها برای گرفتن سهمیه با تمام پتانسیل حضور پیدا می کنند سطح مسابقات را بالا می برد و ما هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدوار به کسب نتیجه خوب هستیم.

وی در ادامه افزود: ۲ مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم تا بچه ها به سطح خوبی از آمادگی برسند و امیدوارم این تیم جوان پرامید با مدال های رنگارنگ به کشور باز گردند.

استکی اظهار داشت: ما با ۱۰ ورزشکار که ۷۰ درصد آنها را جوان ها و کم تجربه ها تشکیل می دهند و ۳۰ درصد ملی پوشان اعزامی را با تجربه ها تشکیل می دهد ولی ما در هر ۱۰ وزن امید کسب مدال داریم و امیدوارم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بوکس در دنیا مافیایی است و چون پول های زیادی در آن خرج می شود در داوری تایید است و هر کشوری که پول بیشتری خرج کند می تواند در نتیجه مسابقات تاثیر گذار باشد به هر ۱۰ وزن امیدوارم ولی قول مدال نمی‌دهم چون اگر دور اول همه بچه ها با قرعه قزاق و ازبک که بوکس را در اختیار دارند برخورد کنند باید شرایط را به قضا و قدر بسپاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *