پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۲
محتاج رنگ سبز یا محتاج منشور هنر متعهد؛

اصغر فرهادی توسط شهرداری هنرمند متعهد شناخته شد!

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 163228
اخیرا طی مراسمی در فرهنگسرای رسانه، منشور هنر متعهد را به اصغر فرهادی هدیه کرده اند.اصغر فرهادی از زمان آغاز فتنه در ایران در مقاطع مختلفی به فرقه سبز اظهار محبت کرده است.

به گزارش سرویس فرهنگی جهان، در این مراسم که جمعی از منتقدین سینما و اهالی رسانه در آن حضور داشته اند، منشور هنر متعهد، پس از سخنرانی اصغر فرهادی و تنی چند از کادر اجرایی فیلم "جدایی نادر از سیمین"، به اصغر فرهادی اهدا شده است.

منشور هنر متعهد بر مبنای اندیشه های امام راحل در مورد هنر شکل گرفته است و همواره در اذهان عمومی نشانه التزام و اعتقاد هنرمندان ایران به اندیشه های ناب انقلاب اسلامی است.

اصغر فرهادی که هم اکنون توسط عده ای! صاحب منشور هنر متعهد نیز شده است، کارگردان دو فیلم جنجالی بخاطر الی و جدایی نادر از سیمین است.

وی که در دوران قبل از فتنه ۸۸ و انتخابات دولت دهم با دستبند سبز در کلیپ های انتخاباتی فتنه گران حاضر می شد و به طرفداری از آنان می پرداخت پس از بروز فتنه و مضمحل شدن فتنه گران نیز در مقاطعی ارادت قلبی خود را به فرقه سبز ابراز داشته است.

وی اخیرا در یک کنفرانس خبری که در یکی از کشورهای خارجی برگزار شد، اظهار داشته است که من به جنبش سبز محتاجم.

گفتنیست اهدای منشور هنر متعهد به فرهادی در فرهنگسرای رسانه در حالی صورت می گیرد که پیش از نیز خبر حمایت شهرداری و سازمان مترو از فیلم اخیر فرهادی در رسانه ها منتشر شد.

به نظر می رسد پاسخگویی مسئولان امر در زمینه اهدای یکی از نمادهای هنر متعهد به شخصی همچون فرهادی ضروری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهرداری تهران برای فرهادی سبز (طبق اعتراف خودش) سنگ تمام گذاشت.
نظرسنجی (نظرسازی های) مترو تهران برای نادر از سیمین هم که معروف است.
Iran, Islamic Republic of
يكي مثل ده نمكي بايد فحش و ناسزا بشنوه چون سبز لجني نيست و يكي مثل اينها.....
Iran, Islamic Republic of
به ولله برخی افراد نفوذی دارن باج میدن به این ضد انقلابها این کاملا بعد از فتنه از افراد خاص دولت مشخصه اینا به فکر انتخابات هستند نه به فکر انقلاب.

پای خندق‌ها احد را ساختند
خون فروشی کرده خود را ساختند
سنگ تمام برای خودفروشی فرهنگی
حالمان از این همه بی غیرتی و بی دینی و خود فروشی به هم خورد
پول بیت المال را خرج کسانی می کنند که پشیزی برای این مردم و مملکت و دینشان ارزش قائل نیستند و ابتذال و کمال بی هنریشان تبدیل شده به هنرمند متعهد البته از دید آقایان
Netherlands
آیا آقای قالیباف شخص دیگری را برای این سمت سراغ ندارد! آیا این دسته گلها بدون هدف است؟
مردم کارشون را خوب بلدند.آقايان به فروش فيلم ها دقت کنند
Iran, Islamic Republic of
در بحث فرهنگی شهرداری هم گاف های زیادی داره و این زیبنده ریاست انقلابی و فهیمش نیست
همین مونده که جایزه یک عمر تلاش انقلابی و حرکت جهادی و فعالیت در راستای آرمانهای امام و تاثیرگذارترین فیلم در حوزه انقلاب اسلامی رو هم به این فرهادی بدن!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عذر می خواهم کجای درباره الی جنجالی بود؟ لطفاً تبلیغ فیلم مورد نظر خودتان را بکنید و از حیطه مسائل اخلاقی پا را فراتر نگذارید.
Iran, Islamic Republic of
آقای قالیباف عزیر! شما که انسانی رزمنده و انقلابی هستید و از پایبندان به ولایت که حتی حضرت آقا هم از فعالیت های شما تمجید و جملاتی را ذکر کرده و با حضور در بوستان ولایت فعالیت های شهرداری را مورد تائید قرار داده اند می باید به زیر دستان خود تسلط و احاطه بیشتری داشته باشید تا اینوگونه اشتباهات رخ ندهد
Iran, Islamic Republic of
دم خروس را قبول كنيم يا قسم حضرت عباس را؟
يكبار چنان كارهاي انجام ميدهند كه ميگوييم آفرين بر شهرداري مثل اينكه تفكر بسيجي حاكم شده؟ از آنطرف يك دفعه اين كار هارا ميكنند كه خلاف همه مباني اعتقادي اصول گرايي است.
دلم گرفت از این همه خیانت به انقلاب
Iran, Islamic Republic of
منشور هنر متعهد امام (ره) نيز ابزاري است در دست فراماسونرهاي ايران تا بلايي چون جايزه صلح نوبل را بر سرش بياورند. اما اين عمل افراد است که انها را در ترازوي سنجش ميگذارد نه منشور و جايزه و ... خوارج هم خود را قاري و حافظ قران ميدانستند و ارمغانشان براي يکديگر حديث بود و کلام وحي اما...