شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

برنز دلاوری قطعی شد

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 383224
جاسم دلاوری بوکسور وزن ۹۱+ کیلوگرم تیم ملی بوکس در بازی های آسیایی اینچئون با برد مقابل حریف کره جنوبی خودبه مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر ، نماینده وزن ۹۱+ کیلوگرم تیم ملی در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی اینچئون با برد مقابل حریف کره جنوبی خود در مرحله یک چهارم نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

پیش از این امین قاسمی پور و فروتن گل آرا در اوزان ۶۹ و ۶۰ کیلوگرم از مسابقات حذف شده بودند و مدال برنز روزبهانی در ۸۱ کیلوگرم قطعی شد.

تیم ملی بوکس با ترکیب ۶ بوکسور در هفدهمین دوره از بازی های آسیایی شرکت کرده است. ایران در دوره گذشته بازی ها سه مدال برنز کسب کرده بود.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *