چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱
مشاور وزیر کار:

سالمندی تهدیدی برای جمعیت کشور است

چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 418720
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: سالمندی اکنون تهدیدی برای جمعیت کشور به شمار می‌رود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وحیده نگین عصر امروز در نشست با مشاوران بانوان دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: جمعیت کشور به سمتی سالمندی پیش می‌رود و این موضوع باید جدی گرفته شود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: در صورت ادامه فعلی رشد جمعیت کشور باید در دهه‌های بعد شاهد پیری جمعیت باشیم.

وی همچنین بر لزوم حضور بیشتر و پررنگ‌تر بانوان در فعالیت‌ها و عرصه‌های مختلف اجتماعی تاکید کرد.

نگین اظهار کرد: هم اکنون حضور بانوان در عرصه‌های اجتماعی ضعیف و کم‌رنگ است، از این رو بانوان باید حضور هرچه بیشتر در عرصه‌های اجتماعی داشته باشند.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به توانمندی‌های بانوان در عرصه‌های اجتماعی گفت: باید از این ظرفیت و توانمندی بیشتر استفاده شود.

وی بخشی از حضور کم‌رنگ بانوان در جامعه را عدم استفاده از توانمندی‌ها و تخصص آنها در بخش‌های مختلف برشمرد و افزود: بانوان همواره نشان داده‌اند که قابلیت‌ها و توانمندی‌های مختلفی دارند.

رئیس موسسه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خواستار توجه دولت به اشتغال و همچنین نقش‌آفرینی بانوان در عرصه‌های گوناگون شد و یادآور شد: به سبب مشکلات اشتغال اکنون شاهد به کارگیری بانوان در برخی مشاغل با یک سوم حقوق هستیم.

به گزارش فارس، با حضور وحیده نگین رئیس موسسه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی با قدردانی از زحمات مریم لطفی رئیس سابق مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خراسان شمالی، هادی کاهان‌‌مقدم به عنوان رئیس جدید این مرکز به حاضران معرفی شد.

در این آیین شماری از مسئولان و اساتید استان شرکت داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک بام و دو هوا!!!