چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۱۰

واکنش ارجمند به یک اقدام حامد زمانی

يکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 436522
در پی انتشار نامه محرمانه مدیر کل سابق دفتر موسیقی به حامد زمانی در صفحه شخصی این هنرمند، پیروز اجمند با انتشار جوابیه‌ای نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، متن این نامه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته‌ است، بدین شرح است:

«جناب آقای حامد زمانی
با سلام

جنابعالی به عنوان یک شهروند می‌دانید که رعایت قانون استثنا ندارد و به عنوان یک هنرمند متعهد انقلابی که الگو است باید بیشتر مقید به رعایت قانون باشید. جنابعالی با اینگونه رفتارتان که از وزارت ارشاد مجوز دریافت نمی‌کردید این شایبه را در میان هنرمندان ایجاد کردید که دفتر موسیقی شما را استثنا کرده و این موضوع مناسب و زیبنده یک اداره در نظام اسلامی نیست. مگر دیگر هنرمندان و استادان برای اجرای برنامه‌شان مجوز دریافت نمی‌کنند؟

آیا دفتر موسیقی قصد داشت که به شما مجوز ندهد که چنین تصوری را در نامه‌تان ایجاد کرده‌اید؟ برادر عزیزم، شما به عنوان یک هنرمند ارزشی باید بصیرت و درایت و تدبیر داشته باشید. انتشار نامه محرمانه مصداق جرم نیست؟ اگر شما رزمنده ایام دفاع مقدس بودید نامه محرمانه از خودی را در معرض دوست و دشمن قرار می‌دادید؟ دوستان شما که دوستان من هم هستند با خواندن نامه شما چه تصوری می‌کنند؟ چرا این تصور را ایجاد کرده‌اید که ما در وزارت ارشاد قصد محدود کردن و برخورد سیاسی با شما را داشتیم؟ کدام ضدانقلاب در دفتر موسیقی در دوران مدیریت بنده نور چشمی بود؟ مگر شما و دیگر هنرمندان متعهد ارزشی در جشنواره ققنوس که من رئیس جشنواره بودم برگزیده و تقدیر نشدید؟ چرا شما با اینگونه رفتارهایتان سعی در قرار دادن دوستانمان در برابر ما می‌کنید؟ لطفا برای حفظ خون شهدا قانون را رعایت کنید تا نظام جمهوری اسلامی به بی‌عدالتی متهم نشود.

بهتر است شما به جای ایجاد تصویر نادرست از حقیر به سوابق سی‌ساله من در حوزه هنر انقلاب اسلامی نگاه کنید. برایتان از خداوند متعال، موفقیت و سلامتی پیوسته آرزومندم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United States
سیاه نمایی نکن جناب ارجمند... اگه فک کردی با این کارا می تونین حامد رو بایکوت کنین کور خوندین،حامد خودش تو پیج اینستاگرامش نوشته که بارها برای گرفتن مجوز اقدام کرده ولی ارشاد مجوز صادر نمیکرده ...
Iran, Islamic Republic of
حتي اگر وزارت ارشاد مغرضانه عمل كرده باشه، دليل نميشه بر اقدام غير قانوني. اگر كسي براي خدا و براي انقلاب و كلا هدفش معنوي است اگر جلويش را در كاري سد كنند مي رود و از راه صحيح آن حقش را مي گيرد براي همان اهداف نه اينكه از راه غير قانوني بجنگد تا حقش را بگيرد.
شهید آوینی چه درست فرمودند که همه آزادند بجز بچه های حزب اللهی
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
حامد زمانی باید بفهمه که هنرمند فقط کسی است که به آرمانهای هالیودی و فرهنگ غنی غرب اعتقاد و التزام عملی دارد و تا موقعی که این فهم صحیح را از معنی هنر به دست نیاورده هرگز توسط قاطبه هنرمندان به حساب نمیآید.
در مورد حضرت استاد الاستادین جناب ش.... و دیگران هم دقیقا به همین صورت است. هیچ کس حق ندارد به این استاد عظیم الاشان جسارت کند. چه اشکالی دارد که ایشان اسلام را قبول نداشته باشد و علیه جمهوری اسلامی فعالیت کند؟ مهم این است که ایشان به فرهنگ غنی غرب از صمیم جان و قلب اعتقاد دارد و خب طبعا باید هم رسانه های غربی و ایشان متقابلا به هم اظهار ارادت کنند و شما دلواپسان هم حسودی کنید...
خلاصه حواستون جمع باشه که تایید هنرمند واقعی با فقط با اونور آبه و "هنر دمیدن روح غربزدگی در انسانهاست"!!!
ج س همدانی
Iran, Islamic Republic of
حامد زمانی در همدان همایش مرگ بر آمریکا ، موسیقی اجرا کرد و جریان بزک کننده آمریکا بعد از آن چندین خواننده آورده به همدان تا آن همایش را تحت الشعاع قرار دهند ولی تا حالا نتوانستند
Iran, Islamic Republic of
آقاي ارجمند كاملاً صحيح و منطقي فرموده اند. هيچ كس در مقابل قانون استثنا نيست و افراد انقلابي و مذهبي و مقيد بيشتر بايد رعايت كنند.
اگر آقای زمانی اقدام کردن برای مجوز و اونا ندادن،‌ چه باید گفت؟؟؟!! در اینصورت می گیم افراد انقلابی استثنا هستن و طبق قانون نانوشته باید تحت فشار قرار بگیرند!
وگرنه غیرانقلابی ها آزادن هر ترانه ای را در زیرزمین اینور آب یا اونور آب به اجرا دربیارن و حتی گروه "سگ زرد" باشن و اگر هم بمیرن با احترام 100 میلیون تومن برای جنازه شون خرج می کنند و میارن تو قطعه هنرمندان! دفنشون می کنن!

و بعضی دیگر از خواننده های خوش صدا!! کلی در فتنه 88 علیه ملت انقلابی وراجی کنند و بعد که در دولت تدبیــــــــــــــررررر!!! جرأت برگشت پیدا کردند بیان با وزیر ارشاد عکس بندازن!! بالای سن و اجرا داشته باشن!!

آره فقط حزب اللهی ها تحت نوازشند!
اقای محترم
شما که از دکتر ارجمند شناخت نداری لطفا انصاف رو رعایت کن و عجولانه قضاوت نکن.
اتفاقا یکی از افرادی که به دور از ریا و نفاق ارادتش رو به نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده ایشون هستش.
من با بقیه آقایونی که تو ارشاد هستند کاری ندارم ولی فقط اگر میخواهی بیشتر بدونی برو ببین چرا آقای ارجمند رو مجبور کردن استعفا بده تا حقایق برات روشن بشه
بسمه تعالی
اتفاقا با انتشار این نامه کار خیلی خوب و جسورانه ای کرده؛عمدا این نامه رو محرمانه فرستادن که کسی به کارهای خلافی که خودشون پشت پرده انجام میدن و البته از علنی کردنش هم شرم نمیکنن پی نبره و درصورت انتشارش هم شخص متهم به کار غیرقانونی بشه! اصلا شاید به بهانه همین جلوی فعالیتش رو بگیرن!
مگه دوساله چه کار غیرقانونی کرده که بهش مجوز نمیدن؟؟ مسئول مراسم مسئول گرفتن مجوزه چه ربطی به حامد زمانی داره؟؟
خب صدالبته وقتی دولت به فکر تعامل با دنیاست از مرگ برآمریکا و گله از گرگ خوشش نمیاد!
از تتلو تقدیر میشه اما از ارزشی ها یه تشکر خشک و خالی هم نمیشه!
اونوقت مجوز دادن به اکران فیلم های ضدایرانی و مجوز به تک خواننده زن و کنسرت های ناجور قانونیه!
یه زمانی یه نفر میخواست مجوز بگیره چندتا اهنگ مذهبی میخوند بهش مجوز میدادن بعدش میرفت تو یه فاز دیگه؛الان برعکس شده!!!!!!! باید چندتا اهنگ بی محتوای مزخرف باب میل ارشاد بخونه تا موفق به گرفتن مجوز بشه بعد بره ارزشی بخونه! که این از نظر دولت بشه کار غیرقانونی!
خودشون حق گلایه دارن ولی ارزشی ها نه! چقدرهم مظلومانه است این نامه! این همه آشکارا کار غلط کردن نگران خراب شدن وجهه خودشون نبودن حالا یهویی با این نامه نگران شدن! مگه اینا هم دلواپس میشن؟؟؟ مگه داریم؟؟؟
با این کاراشون نمیتونن جلوی فعالیت ارزشی هارو بگیرن...
یاعلی