پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۵
۲۲

افتتاحیه دیسکو با 'دعای افتتاح'؛ سپس رقص با حجاب اسلامی!

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 276421
کشور ترکیه یکی از عمده کشورهایی است که به شدت در آن ترویج اسلام آمریکایی شدت گرفته است و با تبلیغات گسترده مردم مسلمان این کشور را به سمت و سوهای مشخص می کشانند.
افتتاحیه دیسکو با
به گزارش جهان، هفته گذشته یک مرکز ضد ارزشی دیسکو در استانبول ترکیه افتتاح شد که در مراسم افتتاحیه آن برنامه هایی تاسف بار برگزار شد.

در شروع مراسم افتتاحیه این مرکز فساد که برخی مسئولین شهر استانبول ترکیه نیز حضور داشته اند ، «دعای افتتاح» را خوانده! و رسما به اسلام توهین کرده اند که برای افتتاح یک مرکز فساد با عنوان دیسکو دعای افتتاح را بخوانند و از خداوند پیشرفت این مرکز را مسالت نمایند!

این برنامه و خواندن دعای افتتاح در مراسم افتتاح یک مرکز فساد ، همان اسلام آمریکایی است که در ترکیه متاسفانه به شدت در حال گسترش می باشد و مردم مسلمان ترکیه را تهدید می کند.

نکته جالب توجه دیگر این مراسم توهین آمیز،‌ رقاصی زنان با حجاب پس از خواندن دعای افتتاح در مقابل چندین هزار نفر بود.
 
 
پس از رقص زنان با حجاب در مقابل مردان مسلمان ترکیه و مسئولین شهر استانبول یک زن کاملا محجبه مالزیایی پشت تریبون محل مراسم رفته و اقدام به خوانندگی و نوازندگی کرده است که بطور علنی ارزشهای اسلامی و حجاب را زیر سوال برده که برای افتتاح یک محل فساد از زنان با حجاب استفاده کرده و ارزشهای اسلامی  را به سخره گرفته اند.

این همان اسلام آمریکایی است که دولت های غربی تلاش می کنند به شدت در کشورهای اسلامی ترویج نمایند که با زیر سوال بردن ارزشهای اسلامی در صدد تبلیغ و گسترش آن هستند.
مرجع : انقلاب نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفي
Iran, Islamic Republic of
رونوشت به همه كساني كه مي خواهند با شترسواري دولا دولا به بهشت بروند!! از يك طرف نماز نيم بند مي خوانند و از طرف ديگه ماهواره و فيلم و هزار مظهر گناه رو در زندگيشون يدك مي كشند و توقع دارند با يه شب قدر و 10 روز محرم فرداي قيامت با اهل بيت (عليهم السلام) هم محشور شوند!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
موسیقی با رقص متفاوت است در مذاهب اهل سنت غنای حرام نمیباشد. ریشه اشکالی که گرفته اید در اینست . لطفا در تجزیه و تحلیلتان دقت کنید که ریشه مشکل از کجاست.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
غنا حرام است به اجماع همه مذاهب اسلامی، چه سنی و چه شیعه.
Iran, Islamic Republic of
یعنی رقاصی هم ایراد نداره؟ خوندن دعای افتتاح و به سخره گرفتن دین ایراد نداره؟ شما میخوایید کار اینها رو توجیه کنی برادر؟ آفرین آفرین!
ژولیده
Iran, Islamic Republic of
توجه کردید وضع فرهنگی ما روز به روز بدتر میشه آقایان مسئولینم کاری نمیکنن؟ مجلس و دولت چکار کردن تاحالا؟
با سلام
خداوندا تو را شاكريم كه به ما فهم دادي تا در در اين منجلابها قرار نگيريم و از همه كساني كه ما را در اين راه آگاه مي سازند سپاسگزاريم.
سه نوع اسلام در جهان ارائه می شود:
اسلام عربستان و طالبانی، وهابیتی.
اسلام ترکیه و مالزی
اسلام جمهوری اسلامی ایران

هشدار:
از آن جایی که اولی قابلیت و ارزش الگو سازی از سوی غرب را ندارد و غرب خود این را می داند، به شدت در تلاش است تا دومی را علم کند تا از الگو شدن سومی جلوگیری کند.

آی رسانه ها؛ به کمک انقلاب اسلامی در این جنگ فرهنگی برسید و کمک کنید.
اسلام حقیقی همان مکتب نوارنی اهل بیت است. اسلام جمهوری .. نداریم بلکه اسلام اهل بیتی داریم. حال ببینیم که کشور چقدر به این اسلام نزدیک است و قابلیت انتشاب دارد یا خیر امیدوارم به این مهم نزدیک شویم.
دعواى لفظ داريد شما ؟ العان و در اين زمانه نماينده اسلام اهل بيتى ايران و همان اسلام جمهورى اسلامى ايران است ، نميدونى بدون ، اگر هم حجتى هستى خدا به دادت برسه.
اسلام مالزیایی رو تازه ندیدید . اون دیگه برای خودش داستانی است دیدنی . ما هم اگر بخواهیم تحریم و اینها نداشته باشیم ، بهترین راه همینه . خداحافظ اسلام و سلام آمریکا .


لعنت به اسلام مسخره ای که آمریکا برای کشورها درست کرده .
Iran, Islamic Republic of
خب اينکه تعجب نداره! در کشور ترکيه کاملا" عاديه. از همه مهمتر اين دورنماي نه چندان دور کشور خودمونه البته اگر با اين وضع فرهنگي که داريم ،پيش بريم
محمد
تا آنجایی که علم من میگه دعای افتتاح را امام زمان به «محمد بن عثمان» (دومین نائب خاص) تعلیم داده‌اند و او منتشر نموده‌است. و امام زمان تاکید خاص نموده اند بر خواندن آن در شبهای ماه رمضان. بنابراین از آنجا که اکثریت قریب به اتفاق مردم ترکیه سنی مذهب میباشند دست کم آن بخش که مربوط به خواندن دعای افتتاح میباشد یقینا درست نیست.
یعنی به غیر از شیعیان هیچکس سواد خواندن دعای افتتاح را ندارد عجب دلیل قاطعی آوردی برای دروغ بودن مطلب
انقلاب نیوز
با سلام
از درج خبر انقلاب نیوز بسیار سپاسگذاریم
اما از اینکه منبع انقلاب نیوز را حذف کرده اید بسیار رنجیدیم
بهتر است درج منبع کنید
یا علی
www.enghelab-news.ir
روابط عمومی انقلاب نیوز
جهان نیوز
به نام خدا
با سلام
با توجه به دقت و حساسیت جهان نیوز در درج منبع خبر، به اطلاعتان می رسد:
پیش از این روش غالب خبر رسانی اینگونه بود که با این مطلع خبر اغاز می شد :
"به گزارش جهان به نقل از ..." اما چندی است که از گزینه های سامانه خبررسانی که بخشی را اختصاصا برای درج مرجع دارد نیز بعضا استفاده می شود.
لذا اگر به خبر دقت می کردید قبل از نمایش نظرات زیر گزینه پیشنهاد خبر به دوستان مرجع خبر را می دیدید.

با تشکر از تذکر شما
هومن
به به چه اسلام باحالی
مسلمون دیسکویی با رهبری اردوغان
چه با حال
عبدالله ذاکر
خدا لعنت شان کند!!!!!!!!!!!!!!
هدف فقط تخریب اسلام و حجابه
عزیزم مطمئنی همون دعای افتتاح ما رو خونده؟! آخه سنی ها همچین ادعیه ای ندارن ها!
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم این چه حرکت جدیدیه که باب شده با حجاب خوانندگی می کنند؟؟!!! کسی که به حجاب اعتقاد داره و اون را از رعایت می کنه نباید این نکته رو رعایت کنه که در دین اسلام خوانندگی زن حرامه!!!؟؟؟ این یه تناقض به تمام معناست. دشمن از این راه داره از درون، زنان مارو هدف قرار می ده از درون خودشون تخریبشون می کنه
حسن بهار
احسنت به این اسلام! امریکا سینه چاک این نوع اسلام است.
تامی
اووووووووه
چه زرنگ