جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
دوستی در جلسه امروز شورای شهر مطرح کرد

تبلیغات ۱۰ میلیاردی برای هتل اسپیناس

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 425821
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: طرح موضوع تخلفات هتل اسپیناس باعث ۱۰ برابر شدن توریست‌های این پروژه و حداقل برای آن ۱۰ میلیارد تبلیغات شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ اسماعیل دوستی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در ادامه بحث‌های مطرح شده درباره طرح استیضاح شهردار و هتل اسپیناس،‌ اظهار داشت: نمی‌دانم این موضوع از کجا آب می‌خورد؛‌ به نظر بنده در شورای شهر برای هتل اسپیناس تبلیغ می‌شود!

وی ادامه داد: همه می‌خواهند بدانند هتل اسپیناس چیست که این حد درباره آن حرف زده می‌شود. توریست‌های این پروژه‌ با طرح موضوع قناعتی ۱۰ برابر شده است. همه دنیا روی این پروژه زوم کرده‌اند و قناعتی حداقل برای آن ۱۰ میلیارد تبلیغات کرده است.

غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران هم با بیان این‌که مسیر کار درباره این موضوع به درستی طی شده است،‌ گفت: در عین حال باید شأن شورا حفظ شود و سایر بحث‌ها در جلسات داخلی مطرح شود.

به گزارش تسنیم‌،‌ در جلسه امروز شورای شهر تهران لایحه ساز و کار نظارت و کنترل برگه معاینه فنی خودروها و برخورد با خودروهای متخلف در شهرتهران در قالب ۷ ماده به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

ایجاد ساختار یکپارچه معاینه فنی با بهره‌گیری از زیرساخت‌های الکترونیکی بر پایه اطلاعات معاونت راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از موارد این لایحه بود که ترتیبی اتخاذ شود که مشخص شود همه خودروهایی که از مراکز مکانیزه معاینه فنی تهران برگه دریافت می‌کنند در یک سامانه اطلاعاتی توسط وزارت کشور تجمیع شوند.

همچنین مقرر شد رأس مدت ۳ ماه ترتیبی اتخاذ شود که تردد خودروها در محدوده اضطرار و طرح ترافیک شهر تهران به وسیله دوربین‌های نظارت تصویری و روش‌های کنترل مکانیزه به نحوی کنترل شوند که قبض جریمه نداشتن معاینه فنی برای آن‌ها صادر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *