جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۵

قیمت‌خودرو کاهش می‌یابد؛ فقط 3 درصد!

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب: 375827
رئیس شورا و مرکز ملی رقابت گفت: با مذاکراتی که با خودروسازان داشتیم قیمت خودروهای پر تولید سه درصد کاهش خواهد یافت.
قیمت‌خودرو کاهش می‌یابد؛ فقط 3 درصد!
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، رضا شیوا افزود: به خودروسازان توصیه کردیم با توجه به افزایش تولید در ماه های اخیر و سودآوری این شرکتها قیمت برخی محصولات خود را کاهش دهند که موافقت کردند.

وی گفت : در شرکت سایپا احتمالاً پراید و تیبا و در شرکت ایران خودرو پژو ۴۰۵ و سمند به میزان ۳ درصد قیمت نهایی را کاهش می‌دهند که می‌تواند در قیمت کارخانه به ۵ درصد برسد.

شیوا گفت : این کاهش قیمت احتمالاً تا دو روز آینده از طرف خودروسازان اعلام خواهد شد.

وی گفت: قیمت نهایی پس از اضافه شدن هزینه ارتقاء به یورو ۴‌، کیسه هوا، شماره گذاری‌، مالیات و بیمه محاسبه می شود.

رئیس شورا و مرکز ملی رقابت با اشاره به مباحثی که از طرف مجلس برای کاهش بیشتر قیمت خودروها مطرح شده است، گفت: این بحث درباره مقوله یورو ۴ و کیسه هواست که تاکنون مدارکی در این زمینه به ما ارائه نشده است.

شیوا گفت: برای افزایش قیمت شرط هایی با خودروسازان داشتیم از جمله اینکه محصولات مستقیم و از طریق سایت عرضه شود تا حاشیه بازار کمرنگ شود یا قراردادهای یک طرفه به صورت دو طرفه تنظیم شود و آپشن ها اختیاری باشد و تولید خودروسازان نیز افزایش یابد که این موارد محقق شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خسته نباشيد
حیف پول که بدی ماشین ایرانی
raminarti
سود آوری برای این شرکت ها حرف اول را میزند و امنیت حرف آخر ... مدیران این شرکت ها از اسکندر و هیلتر آدم بیشتر کشته اند .....
Iran, Islamic Republic of
چقدر زحمت میکشن واقعا مردم شرمندشون میشن بابا صد درصد میبرین بالا بعد سه در صد میارین پایین ببخشید مگه مردم گوش مخملی اند آقا
عباد
Iran, Islamic Republic of
ای طایفه شیپ ملایم، خودتونو کشتید بابا راضی به این همه زحمت نبودیم !!!! خجالت هم چیز خوبیه اگر بفهمید؟؟؟ خدا ازتون نگذره !! مرفهین بی درد
آقا رضا شیوا، رئیس شورای رفاقت، گوش ما از این حرف ها پر استتتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!
سجاد
Iran, Islamic Republic of
آخ جون
هورا
خدایا باورم نمیشه
رویاهام به واقعیت پیوست
ماشین ارزون شد
من دیگه می تونم ماشین بخرم!!!!!!
چه منتی هم سر مردم میزارن!
در حقیقت این کاهش به دلیل رکود و نبود فروش ماههای اخیر بالاجبار انجام میشود!
رضا
الان که سر وصدای مجلسی ها در جهت پایین آمدن قیمت خورو بلند شده است چه نقشه ای کشیده اید؟ یا شاید یه جورایی با اونا هماهنگ شده اید. یه جای کار میلنگه
اگه احمدی نژاد قیمت رو سه برابر کنه یعنی 200 درصد افزایش ایراد نداره لازمه! ولی این دولت قیمت رو ثابت نگه داره یا یه کاهش کوچیکم بده مسخره میکنید. واقعا شما میدونید انصاف و عدالت چیه؟؟
Iran, Islamic Republic of
ای بابا ؛ دولتی که در آن رئیس جمهور یه چی میگه! معاونان و سخنگو یه چیزه دیگه! وزیر صنعت که دیگه نگو ،نمیدونه چی میگه ؛ میگه تثبیت قیمت ,کاهش قیمت و.... نداریم ؛فکر کنم به ضرر خودشه ....خدا بی پولتون کنه که بدو نید بی پولی چقدر شرمندگی داره. خلاصه دولت تدبیر و امید ؛شده دولت بی تدبیر و نا امیدی.
از ماست که بر ماست
من یه slx نوشتم تحویل شهریور...دعوتنامه اش اومده و به قیمت 30300 (قیمت بدون کاهش 3 درصد) محاسبه شده...آیا پول این 3 درصد به من برمیگرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همون ترفند همیشگی کلی ببر بالا کمی بیار پایین بعد بنویس ارزون شد چیزی جز دروغ از شماها ندیدیم