سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

خداوند به پناهجویان عازم آمریکا رحم کند!

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 419620
یک روزنامه آمریکایی از پیگرد قانونی چند مهاجر به خاک این کشور علیه اداره مهاجرت آمریکا و یک شرکت اداره کننده زندان خصوصی به خاطر ضرب و شتم چند زن و کودک پناهجو خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه آمریکایی «هافینگتون پست» در گزارشی نوشت: ۳ زن مهاجر به خاک آمریکا که به خاطر اعتصاب غذا در یک بازداشتگاه در تگزاس و بدرفتاری مقام‌های مربوطه پنجشنبه هفته گذشته اداره مهاجرت و گمرک آمریکا و شرکت «جی ای او» اداره کننده یک زندان خصوصی در آمریکا را مورد پیگرد قانونی قرار دادند.

بر اساس دعوی صورت گرفته مقام‌های اداره مهاجرت آمریکا و شرکت جی ای او زنان مهاجر و فرزندانشان را به خاطر اعتراض به زندان انفرادی انداخته و آن‌ها را تنبیه کرده و حتی تهدید کرده بودند که کودکان و مادران را از هم جدا می‌کنند.

« رانجانا ناتناراجان» وکیل مدافع زنان مهاجر یاد شده در این باره گفت: «بر اساس متمم اول قانون اساسی از مقام‌های رسمی خواستاریم تا بدرفتاری علیه زنان را متوقف کرده و به آن‌ها اجازه اعتراض‌های مسالمت‌آمیز دهند.»

بنوشته هافینگتن پست، این ۳ زن از جمله ۶۸۰۰ خانواده مهاجر غیرقانونی به خاک آمریکا بودند که سال گذشته وارد این کشور شده و از مقام‌های مسئول تقاضای پناهندگی کردند.

برخی از زنان مهاجر غیرقانونی با شکایت از مقام‌های مرتبط آمریکایی ادعا کرده‌اند که آن‌ها تنبیه شده و در زندان‌های انفرادی همراه با فرزندانشان نگه داشته‌ شده‌اند. آن‌ها همچنین مدعی شدند که در صورت ادامه اعتصاب غذا تهدید به این شده‌اند که فرزندانشان از آن‌ها گرفته خواهند شد.

این روزنامه در خاتمه نوشت: این مهاجران غیر قانونی به خاطر کارهای روزانه تنها ۳ دلار دستمزد دریافت می‌کردند.

خانم «دلمی کروز» یکی از زندانیان پناه‌جو در این زمینه گفت: «به همراه پسر ۱۱ ساله‌ام یک روز در انفرادی بوده و حق رفتن به دستشویی را نداشته و با شرمندگی مجبور به رفع حاجت در مقابل همدیگر بودیم. آن‌ها با ما چون جنایتکاران برخورد کردند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


me
"دیگه باید کتک رو بوخری" یکی از بند های بیانیه استقلال آمریکا