پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

ايميل خصوصي سران بهائیت

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 112729
در پي حوادث پس از دهمين انتخابات رياست جمهوري و دستگيري تعدادي از رهبران بهايي، اخيراً اختلاف‌هاي عميقي در بين سرکردگان اين فرقه به وجود آمده است.

اين دستگيري‌ها که در ابتدا موجب مظلوم نمايي عناصر اين فرقه شده بود پس از گذشت چند ماه و فاش شدن حضور سازمان يافته عناصر بهايي در اين حوادث ابعاد جديدي پيدا کرد.

گروهي از سرکردگان بهائيت مدعي هستند که بازداشت تعدادي از رهبران جامعه ضاله بهائي در رابطه با دخالت و فتنه‌گري آن‌ها در حوادث پس از انتخابات، فشارهاي مردمي، و رواني زيادي بر پيروان اين فرقه در ايران وارد کرده و نفوذ آن‌ها را در جامعه ايران به شدت کاهش داده است.

اين در حالي است که رهبران اين فرقه اخيراً در محافل خصوصي يکديگر را به خيانت و بي‌کفايتي متهم مي‌کنند و اين مسائل اختلافات زيادي را در ميان آنان به وجود آورده است.

در همين زمينه اخيراً بيت العدل (بيت اعظم فرقه بهائيت که در سرزمين‌هاي فلسطين اشغالي و شهر حيفا مستقر است) با ارسال ايميل‌هاي خصوصي و انتشار پيام در سايت‌هاي اينترنتي مرتبط با شبکه بهائيان، پيغام‌هايي مبني بر درخواست حفظ وحدت و انسجام و کمک به يکديگر را ارسال و از رهبران بهايي خواسته است به اختلافات خود پايان دهند.

بيت العدل اعظم عالي‌ترين هيئت قانون‌گذاري امور بهائيان است. تعداد اعضاي بيت العدل 9 نفر هستند، که هر 5 سال يک بار از طريق انتخابات خاصي منصوب مي‌شوند.
مقر اين مؤسسه ضاله بر روي دامنه کوه کرمل در بندر حيفا و در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چند تا دیگر را اعدام کنند خودشان بار و بندیل بر می دارند و زحمت ملت ایران و قوه قضائیه راکم می کنند. اما کو قاطعیت!!
Iran, Islamic Republic of
سلام جون مادرت از این تزا نده "چند تا دیگر را اعدام کنند خودشان بار و بندیل بر می دارند و زحمت ملت ایران و قوه قضائیه راکم می کنند" در مقابل کار فرهنگی فقط باید کار فرهنگی کرد .
همین که امروزه روز اینقد این بهای ها شاخ شدن به خاطر اینه زدن تو سرشون کار فرهنگی کنی چون اونا حرفشون حق نیست مجبور میشن بارشونو جمع کنن و...