پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

۲۰۶ تيپ ۲ به مدار توليد باز مي گردد

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 381810
پژو ۲۰۶ تيپ ۲ محصول جوان پسند و پرطرفدار ايران خودرو، با داخلي سازي كامل قطعات به مدار توليد باز مي گردد.
به گزارش جهان به نقل از ايكوپرس، با تامين كامل قطعات پژو ۲۰۶ تيپ ۲ از منابع داخلي و خود كفايي كامل توليد اين محصول از سرگرفته مي شود.

برمبناي اين گزارش، قطعات تيپ دو خودروي ۲۰۶ كه از محصولات پرتيراژ ايران خودرو محسوب مي شود، به صورت كامل از منابع داخلي تامين شده است. ‌افزايش تدريجي تيراژ توليد بنابر تقاضاي مشتريان در دستور كار قرار داشته و خطوط توليد نيز ظرفيت توليد و تامين نياز بازار را دارد.

خودروي پژو ۲۰۶ در تيپ هاي مختلف و طي چند سال در گروه صنعتي ايران خودرو توليد مي شد كه با استقبال فراوان رو به رو بود اما پس از اعمال تحريم هاي غرب و قطع رابطه شركت پژو با ايران، توليد آن تقريبا متوقف شد. با اين وجود صنعتگران داخلي با جديت نسبت به داخلي سازي كامل اين خودرو اقدام كردند تا اين محصول پرطرفدار بارديگر در مدار توليد قرار گيرد.

گروه صنعتي ايران خودرو توليد اين محصول را از سر خواهد گرفت و در ماه هاي آينده ضمن افزايش توليد آن را به بازار عرضه خواهد كرد.
https://jahannews.com/vdcizzaput1avv2.cbct.html
jahannews.com/vdcizzaput1avv2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *