شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جودو در رشته تیمی هم حذف شد

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 381919
تیم جودو ایران در رقابتهای تیمی جودو بازی‌های آسیایی اینچئون با شکست مقابل تیم ازبکستان از کسب مدال برنز بازماند و به رده پنجم رسید. در این شرایط کل کاروان ایران بدون کسب مدال به کارش در این رقابتها پایان داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در ادامه مسابقات جودو بازی‌‎های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره‌جنوبی، بعدازظهر امروز سه‌شنبه تیم ایران در گروه بازنده‌ها و برای رسیدن به مدال برنز این رقابتها، برابر تیم ازبکستان قرار گرفت و برابر این حریف تن به شکست داد.

البته ایران درحالی برابر ازبکستان قرار گرفت که سعید مولایی به علت حرکت غیر ورزشی که در دیدار با نماینده کره‌جنوبی داشت، از حضور در ادامه مسابقات منع شده تا ایران در وزن ۷۳- کیلوگرم نماینده‌ای نداشته باشد و یک برد به سود حریفش ثبت شود.

در این مسابقه ابتدا احسان بهرامیان در وزن ۶۶- کیلوگرم مغلوب حریف ازبکستانی شد و در وزن ۸۱- کیلوگرم امیر قاسمی‌نژاد با ناداوری برابر حریف ازبکستانی تن به شکست داد تا در نهایت ۳ بر صفر از حریف خود عقب افتاده و تیم ایران شانس کسب مدال را از دست بدهد.

تیم جودوی ایران که در رقابت نخست خود برابر چین پیروز شده بود، در مرحله یک‌چهارم نهایی مغلوب تیم کره جنوبی شد. با توجه به صعود تیم کره به فینال، تیم ایران در شانس مجدد با برتری مقابل ترکمستان، به دیدار رده‌بندی رسید و در نهایت با شکست مقابل ازبکستان از کسب مدال محروم شد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *