پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ورود سامانه بارشي از دوشنبه

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 441417
کارشناس سازمان هواشناسي با اعلام باراني بودن مناطق شمالي کشور از ورود سامانه بارشي در اواسط هفته و باراني شدن اکثر مناطق خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فريبا گودرزي گفت: امروز و فردا در سواحل درياي خزر بارش باران، رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت. همچنين در ارتفاعات البرز شرقي، شمال آذربايجانشرقي و غربي نيز در بعد از ظهر و اوايل شب، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پيش بيني شده است که در اين مدت در ارتفاعات هرمزگان، کرمان و فارس هم در ساعات بعداز ظهر رشد ابر همراه با رعد و برق را خواهيم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسي افزود: در سه روز آينده، در شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور به سبب وزش باد به نسبت شديد در پارهاي از نقاط گرد و خاک ايجاد خواهد شد که مي تواند در برخي از مناطق به ويژه زابل توفان گرد و خاک خواهد بود. همچنين در اين مدت پديده گرد و خاک در استانهاي ايلام، خوزستان و بوشهر نيز پيش بيني مي شود.

گودرزي ادامه داد : فردا با ورود سامانه بارشي از غرب به شمال غرب کشور، رگبار و رعد و برق و وزش باد در شمال، شمالغرب و غرب کشور پيش بيني شده است که طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه در گستره مناطق ذکر شده بارش در مرکز، دامنه هاي جنوبي البرز و به تدريج به شمال شرق کشور نيز کشيده خواهد شد.

به گفته وي، آسمان تهران امروز کمي ابري است که در بعداز ظهر افزايش و رشد ابر را در ارتفاعات خواهيم داشت. بيشينه دماي هواي تهران براي امروز و فردا ۳۲ درجه سانتيگراد خواهد بود. کمينه دماي هواي امروز صبح تهران ۲۱ درجه سانتيگراد خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *