پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۴
اژه ای مطرح کرد:

دستگیری یکی از مجرمان فراری فتنه ۸۸

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 441615
سخنگوی قوه قضاییه از حکم ۱۰ سال حبس برای دو نفر متهم جاسوسی آمریکا و اسراییل خبرداد و گفت: یکی از مجرمین فراری فتنه ۸۸ که غیاباً محکوم شده بود در هفته‌های اخیر در داخل شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محسنی اژه‌ای در هشتاد و چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه به دو نفر متهم جاسوسی آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: این دو نفر در دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ۱۰ سال حبس محکوم شده‌اند.

اژه‌ای در مورد یکی از مجمرنی فتنه ۸۸ که به طور غیابی محکوم شده بود، گفت: برای این فرد به طور غیابی حکم صادر شده بود اما این فرد فراری بود و در هفته‌های اخیر در داخل شناسایی و دستگیر شد که هم‌اکنون ادامه رسیدگی به پرونده وی دنبال می‌شود.

وی در ادامه اظهارداشت: پرونده دیگر مربوط به وکیلی است که به عنوان پرونده موکل خود به دادسرا مراجعه کرده بود و مخفیانه برگه‌ای از پرونده برداشته، دستکاری کرده و می‌خواست دوباره به صورت مخفیانه وارد پرونده کند که مامورین متوجه می‌شوند و ایشان تحت تعقیب قرار می‌گیرد و باید گفت این کار کار زشتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر محکوم شده چرا نام نمی برید؟!
بعد وکلا میگن درحاشیه و فیلم لیلا به آنها توهین کرده

چوب و که بلند میکنی گربه دزده صداش در میاد
من نه تنها موافق بقایی نیستم بلکه مخالفش هم هستم
جالبه بقایی هنوز محاکمه نشده اسمش کانل می گویند ولی این فتنه گران را بعد از محکومیت نه
قربان خدا را یک بام دو هوا را
باریک الله