جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

راهکار علی لاریجانی برای تعالی جامعه

پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 431210
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حس مسئولیت افراد به سرنوشت دیگران برای جامعه تعالی‌بخش است، گفت: اینکه افراد برای رفع مشکلات دیگران مشارکت می‌کنند، روحیه بسیار باارزشی است.
به گزارش جهان به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی شب گذشته در ویژه برنامه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) (جشن کریمانه) که با هدف تامین سبد مواد غذایی نیازمندان برگزار شد، خطاب به خیرین گفت: در این شب میلاد که با همت خود در این جلسه وزین شرکت کردید، تقدیر می‌کنم که این کار خیر را به‌عنوان یک سنت پایدار نگه داشتید.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: کارهایی از این صنف هم باعث کمک به نیازمندان است و هم ریشه محبت عاطفی بین مردم ایجاد می‌کند که اهمیت این موضوع از کمک مالی بیشتر است.

وی ادامه داد: اینکه افراد احساس می‌کنند نسبت به سرنوشت دیگران مسئول بوده و برای رفع مشکلات آنها مشارکت می‌کنند، روحیه‌ای بسیار باارزش و تعالی‌بخش برای جامعه است.

رئیس نهاد قانونگذاری در پایان گفت: امیدوارم که این سنت در استان قم پایدار بماند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از خیرین نیکوکار توسط لاریجانی تقدیر شد.

براساس این گزارش در مراسم جشن کریمانه همتی سرپرست استانداری قم و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس و برخی مسئولان استانی حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *