جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴

باخت یوونتوس و پیروزی رئال مقابل لیورپول

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب: 387418
رئال‌مادرید موفق شد با برتری برابر لیورپول ۹ امتیازی شود و گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بردارد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید که در یکی از حسا‌ترین بازی‌ها رئال‌مادرید و لیورپول در آنفیلد به مصاف هم رفتند. رئالی‌ها که در ۳ دیدار قبلی خوشان برابر لیورپول شکست خورده بودند انگیزه زیادی داشتند تا برای اولین بار لک‌لک‌های بندر لیورپو ل را با شکسست بدرقه کند.

لیورپول نیز از طرف دیگر برای جبران شکست برابر بازل به چیزی جز پیروزی فکر نمی کرد. بازی در ابتدا متعادل دنبال شد. حرکات استرلینگ هواداران میزبان را به وجد آورد. یک بار نیز استیون جرارد می‌توانست گلزنی کند که شوت او را کاسیاس با هوشیاری دفع کرد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۳ موفق شد گلزنی کند. همکاری خوب رونالدو پرتغالی و خامس رودریگس باعث شد تا ستاره پرتغالی رئال‌مادرید گل نخست تیمش را به ثمر برساند و هواداران لیورپول را به سکوت دعوت کند. در ادامه لیورپول سراپا حمله شد و اشتباهات تیم انگلیسی خصوصا جو آلن باعث شد کریم بنزما دو بار دیگر دروازه لیورپول را در نیمه نخست بازی کند تا نیمه نخست این دیدار با برتری ۳ بر صفر رئال به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم نیز برندان راجرز سرمربی لیورپول تصمیم گرفت تا ماریو بالوتلی را از زمین مسابقه بیرون بکشد و آدام لالانا را به زمین مسابقه فرستاد.

لیورپولی‌ها در نیمه دوم خوش شانس بودند که دروازه‌شان باز نشد. رونالدو می توانست گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند که ضربه او را مینیوله دفع کرد. آنچلوتی سپس ستاره پرتغالی تیمش را از زمین بیرون کشید تا برای ال‌کلاسیکو استراحت کند.

در دیگر دیدار این گروه بازل ۱۰ نفره برابر لودوگراتس به تساوی بدون گل رسید تا سرنوشت این گروه پیچیده تر از قبل شود.

آتلتیکومادرید نایب قهرمان فصل گذشته در خانه به دیدار مالمو سوئد رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. برای تیم دوم شهر مادرید در این دیدار کوکه، مانژوکیچ ، گریژمان ، دیگو گودین و چرچی برای قرمز و سفیدپوشان شهر مادرید گلزنی کردند.

المپیاکوس شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان نیز پس از شکست دادن اتلتیکومادرید موفق شد در یونان یک تیم دیگر را نیز قربانی کند و با یک گل یوونتوس را شکست دهد.

بایر لورکوزن نیز در خانه موفق شد با ۲ گل زنیت را شکست دهد تا روند رو به رشد تیم‌های آلمانس در این هفته ادامه داشته باشد. در دیگر دیدار این گروه موناکو و بنفیکا در فرانسه به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

اندرلخت نیز در بلژیک به دیدار آرسنال رفت که این دیدار با برتری ۲ بر یک آرسنال به پایان رسید . اندی نجار برای اندرلخت و کی‌رون گیبس و لوکاس پودولسکی برای توپچی‌ها گلزنی کردند تا ونگر در شب تولدش یک پیروزی دلچسب کسب کرده باشد. در دیگر دیدار این گروه دورتموند موفق شد در ترکیه دست به کار بزرگی بزند و با ۴ گل گالاتاسرای را در ترکیه شکست دهد تا روند خوب تیم‌های آلمانی در این هفته لیگ قهرمانان ادامه داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *