جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۳

خسارت میلیاردی از تعطیلی پالایشگاه اراک

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 397516
نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به تعطیلی پالایشگاه اراک به علت بی‌تدبیری در عزل و نصب‌ها، گفت: مسئولیت این مسئله به علت کنار زدن نیروهای متخصص متوجه وزارت نفت است.
به گزارش جهان محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو فارس، با اشاره به تعطیلی پالایشگاه اراک، این اتفاق را به علت بی‌تدبیری در عزل و نصب‌ها عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۰ روز است این پالایشگاه که روزانه هشت میلیون لیتر بنزین یورو ۴ تولید می‌کرد، تعطیل شده است.

وی از نابود شدن کاتالیست وارد شده از خارج و خسارت بالایی که به کشور از این بابت وارد شده، سخن گفت و افزود: مسئولیت این مسئله به علت کنار زدن نیروهای متخصص متوجه وزارت نفت است.

آصفری با اشاره به اینکه از وزارت نفت خواسته‌ایم که در کمیسیون حضور یافته و نسبت به تعطیلی پالایشگاه شازند پاسخگو باشد، گفت: با احتساب هدر رفت کاتالیست وارداتی و قیمت بنزین و دلار، بیش از ۳۰۰ میلیون دلار به کشور خسارت خورده است.

وی پخش شدن ذرات کاتالیستی در منطقه را موجب افزوده شدن بر حجم آلودگی هوا عنوان کرد و گفت: وزارت نفت باید نسبت به کنار گذاشتن نیروهای ارزشی که موجب ناکارآمدی و تعطیلی پالایشگاه اراک شده است پاسخ‌گو باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اون روزی که به این اقا رای دادید باید فکر این روزهارو می کردید.
ژنرالها(دولت راستگویان)
علی
Iran, Islamic Republic of
راس میگه دیگه.
خودتون بهشون رای دادید .
آقای زنگنه برای همه شناخته شده بود.
کسی هم نیست که جواب مردم رو بده .
مظلوم ملت.
مددجويان ازمجلس !!؟؟
بابا ! كى بايد بداد ملت برسه ؟؟؟
استمرار، خيانت، بيداد ميكنه !!! مجلس كه مردم باميدى بانها
راى دادن ، كجاى كار قرار دارن ؟؟؟؟!!!!!!