پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مربیان قدیمی تیم ملی ایران در راه ایران

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 377013
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد از ایران با او تماس گرفته شده است؛ تماسی که ممکن است به بازگشت او به "خانه دوم" منجر شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که فقط پنج هفته از لیگ برتر فوتبال ایران سپری شده است، به نظر می‌رسد صبر مدیران یک باشگاه برای تغییر سرمربی خود به سرآمده و آنها قصد دارند هر چه زودتر مقدمات حضور یک سرمربی خارجی در تیمشان را فراهم کنند.

بر همین اساس برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران روی صفحه شخصی خود اعلام کرده است که از ایران با او تماس گرفته‌اند. عادل فردوسی پور در برنامه دوشنبه شب نود با اعلام این خبر گفت: برانکو در صفحه شخصی خود نوشته "شاید حالا وقت آن باشد که به خانه دوم خودم (ایران) برگردم".

برانکو پیش از شروع فصل هم از تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتورسازی پیشنهاداتی داشت ولی نتوانست با این باشگاه‌ها به تفاهم برسد.

علاوه بر اینکه این روزها شایعاتی مبنی بر تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تغییر سرمربی خود به گوش می‌رسد، توافقات کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال هم پیچیده‌تر شده و ابعاد جدیدتری به خود گرفته است. باید منتظر ماند و دید آیا تماس ایرانی به برانکو از طرف فدراسیون فوتبال بوده و یا باشگاهی که دیگر توان تحمل نتایج سرمربی خود را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *