جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

آسمان تهران بارانی می شود

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب: 425811
هوای استان تهران روز چهارشنبه کمی ابری با بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا در برخی از مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، ابرناکی، بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

در بعضی ساعات بطور لحظه‌ای وزش باد نسبتا شدید یا گردوخاک برای استانهای البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، شمال اصفهان و سمنان دور از انتظار نیست.

روز پنجشنبه(۱۴ خردادماه) افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد وبرق و وزش باد برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود. طی دو روز آینده وزش باد شدید دراستانهای واقع درشمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد که در برخی نقاط با گردوخاک همراه خواهد بود، بویژه در شمال استان سیستان و بلوچستان منطقه زابل توفان باد و گردوخاک پیش بینی می شود.

جمعه (۱۵ خردادماه) با تشکیل توده گردوخاک، روی کشور عراق طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا برای استان‌های واقع در غرب و جنوب غرب کشور رخ خواهد داد.

بر اساس نقشه های هواشناسی چهارشنبه (۱۳ خردادماه) هوای استان تهران کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوای این روز ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پنجشنبه(۱۴ خردادماه) هوای استان تهران کمی ابری، دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق و وزش باد همراه خواهد بود. بیشترین دمای هوا در این روز ۳۹ درجه سانتیگراد و کمترین آن ۲۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *