جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

بستری شدن رییس فدراسیون در بیمارستان

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 448717
رییس فدراسیون بسکتبال به دلیل فشار عصبی و ناراحتی قلبی در آمریکا بستری شده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و فیلیپین که با شکست ایران همراه بود، فشار عصبی زیادی به محمود مشحون رییس فدراسیون ایران وارد شد که او با دستور پزشکش، راهی آمریکا شده و اکنون در بیمارستان بستری است.
 
رضا مشحون برادر او و رییس سابق سازمان تیم‌های ملی درباره این اتفاق گفت: به هر حال فشار مسابقه‌ها بالا بوده و این موضوع باعث شده تا پس از دیدار برابر فیلیپین آقای مشحون دچار فشار عصبی شود و به همین دلیل راهی آمریکا شد. او اکنون بستری است که البته حالش مساعد است و طبق دستور پزشک دو سه روز آینده مرخص خواهد شد.
 
او ادامه داد: به هر حال رقابت‌های قهرمانی آسیا بوده و فشار زیاد بازی‌ها تاثیرگذار بود. من زیاد با او صحبت نکردم و فقط می‌دانم حالش بهتر شده و پس از انجام آزمایش‌های نهایی مرخص خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چقدر حالش بد بوده تونسته سختی پرواز تا امریکارو تحمل کنه اینجا تو بیمارستان بستری نشه!!! نمیگن برای فرار از فشارهای مردم رفتن اینا چقدر دلشون برای این کشور میسوزه !!! فکر کردن مردم نمیفهمن
ارش
به توصیه پزشکش راهی آمریکا شده تا در آن جا بستری بشود وتا سه روز دیگه مرخص میشه اوآنجا فشار کمتره یک باخت دیگه میده دوباره سرش درد میگره وبه توصیه پزشکش میره آمریکا سر دردش خوب میشه بعد دوروز برمیگرده چقدر اینا خوبن وفشارو تحمل میکنن
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا امریکا/.؟اینجا دکتر نداریم؟