چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۷

هزینه اعزام ۱۸۰ نفر به نیویورک از کجاست؟

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 410114
رئیس کمیته بین‌الملل کمیسیون عالی زنان بسیج با اشاره به برگزاری اجلاس «پکن+۲۰» گفت: شنیده شده که قرار است ۱۸۰ نفر برای شرکت در این اجلاس به نیویورک اعزام شوند، بهتر است مشخص شود هزینه اعزام این افراد از کدام محل تأمین می‌شود؟
به گزارش جهان، زهرا عباسی در گفت‌و گو با فارس، با اشاره به برگزاری اجلاس پکن + ۲۰ و حضور هیأتی از کشورمان در این اجلاس گفت: شنیده شده که قرار است در این اجلاس ۱۸۰ نفر از کشورمان شرکت کنند. در صورتی که این سؤال مطرح است که آیا در شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی اعزام ۱۸۰ نفر به نیویورک صحیح است؟

وی ادامه داد: سؤال دیگر این است که آیا وضعیت نمایندگان سازمان‌های غیر دولتی که قرار است در این اجلاس به نمایندگی از کشورمان حضور پیدا کنند توسط نهادهای امنیتی مورد بررسی قرار گرفته است؟

عباسی با اشاره به عدم اطلاع‌رسانی معاونت امور زنان ریاست جمهوری در خصوص محتوای گزارشی که قرار است در اجلاس پکن + ۲۰ ارائه شود، گفت: علت عدم اطلاع‌رسانی به مردم و مراجع قانونی از جمله شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در وقت مناسب، قبل از برگزاری اجلاس چیست؟

رئیس کمیته بین الملل کمیسیون عالی زنان بسیج خاطر نشان کرد: از سوی دیگر مناسب است مشخص شود هزینه اعزام ۱۸۰ نفر به نیویورک از کدام محل تأمین می‌شود؟

عباسی ادامه داد: چند موضوع باید در خصوص محتوای گزارش کشورمان در اجلاس پکن+ ۲۰ مورد توجه قرار گیرد؛ نکته اول این است که گزارش ملی باید متناسب با شاخص‌های مبتنی بر ارزش‌های اسلامی باشد نه تساوی از تمام جهات و جای تعجب دارد که سخنرانی در خصوص میزان حضور زنان در پست‌های سیاسی و تصمیم‌گیری به مشاور امور بانوان وزیر کشور سپرده شده است.

وی افزود: سؤال دیگر این است که آیا محتوای بیانیه‌ها و اعلامیه‌هایی که از طرف کشورمان به این اجلاس ارسال شده است با مراجع قانونی هماهنگ بوده است و در رابطه با موضوع سن ازدواج و خشونت علیه زنان آیا با اساتید حوزه و دانشگاه و بالاخص علما و فقها مشورت صورت گرفته است؟

عباسی تصریح کرد: بر اساس آئین‌نامه کمیته بین‌الملل شورای فرهنگی اجتماعی زنان که مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است این شورا باید در این موارد دخالت کند و معاونت امور زنان نیز موظف است قبل از برگزاری اجلاس در این زمینه به شورای فرهنگی اجتماعی زنان اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از خزانه خالی دولت راستگویان!!!!
mohsen
ای بابا خانم عباسی کجای کاری شما؟ از این دولت چه توقعی دارید؟ تازه خیلی از بسیجیها هم متاسفانه این روزها طبق معمول طرفداری این دولت رو می کنند و این کارا رو توجیه و حمایت ....
از جیب من و شما
Iran, Islamic Republic of
دادش آمریکاست مگه میشه نرفت جواب دوست وآشنا وفک وفامیلو چی بدم میدونی چه کلاسی داره آمریکا رفتن بین همکارا.کشوری که حداقل یه بار توعمرت باید بری همه دنیا یه طرف آمریکا هم یه طرف مهد آزادی رو آقایون وخانوما باید در دولت ببیند
حسین
سلام این هزینه ها از همون جایی تامین میشه که آقای احمدی نژاد 160 نفر (متشکل از اعضاء دولت و خانواده هاشون) رو سال 91 بردند نیویورک ...
کار زشت ، زشته حالا هرکی میخواد انجام بده ، پس لطفا جناحیش نکنید و فراجناحی به این مسایل بپردازید تا نتیجه بگیرید ، وگرنه اگه جناحی باشه تاثیر نداره و از هرطرف انتقادی بکنی همون مورد رو شدید تر به طرف دیگه نسبت میدن و بخودتون برمیگردونن ، مثل همین مورد ممنون
نه خیر درست نیست . فقط این درسته که آقای مدیریت جهانی با اعوان و انصار و خانواده تشریف ببرن بلاد کفر
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم افراد اعزامی کی هستن ولی قطعا مرتبط با هدف سفر انتخاب شده اند و بسیار بهتر از بردن زن و بچه و مادر زن و ....... به سازمان ملل میبشد !!!! نه ؟