پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بيانيه دانشگاهيان قم علیه صهیونیستها

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب: 372018
دانشگاهيان دانشگاه قم ضمن محكوميت شديد جنايات صهيونيست هاي كودك كش در غزه و حمايت ها و سكوت هايي كه منجر به تشديد اين جنايات مي شود از همه آزادگان و مسلمانان جهان و به ويژه مردم غيور و دانشگاهيان ايران اسلامي براي شركت گسترده در راهپيمايي روز قدس كه به فرموده امام راحل(ره) روز اسلام و روز نبي اكرم (صلي الله عليه و آله) است دعوت به عمل مي آورد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومي دانشگاه قم متن اين بيانيه بدين شرح است:

«عطر خون هاي پاك شهداي عزيز ما در تمامي جهان پيچيده و اثرات آن را در اقصي نقاط عالم مشاهده مي‏ كنيم. حماسۀ مردم فلسطين يك پديدۀ تصادفي نيست. آيا دنيا تصور مي‏ كند كه اين حماسه را چه كساني سروده ‏اند و هم اكنون مردم فلسطين به چه آرماني تكيه كرده ‏اند كه بي ‏محابا و با دست خالي در برابر حملات وحشيانۀ صهيونيست ها مقاومت مي‏ كنند؟ آيا تنها آواي وطن گرايي است كه از وجود آنان دنيايي از صلابت آفريده است؟ آيا از درخت سياست بازان خودفروخته است كه بر دامن فلسطينيان ميوۀ استقامت و زيتون نور و اميد مي‏ ريزد؟ اگر اينچنين بود، اينها كه سال هاست در كنار فلسطينيان و به نام ملت فلسطين نان خورده ‏اند! شكي نيست كه اين آواي «اللّه‏ اكبر» است، اين همان فرياد ملت ماست كه در ايران شاه را و در بيت ‏المقدس غاصبين را به نوميدي كشاند و اين تحقق همان شعار برائت است»(حضرت امام خميني قدس سره-۲۹/۴/۱۳۶۷)

امروز جهان اسلام زخم خورده جنابات مستقيم و غير مستقيم صهيونيزم و استكبار جهاني است. در يك سو مردم سوريه و عراق قرباني خنجرهاي صهيونيستي داعشي ها و تكفيري ها هستند و از سوي ديگر مسلمانان مظلوم غزه آماج وحشيانه ترين حملات صهيونيست ها با سلاح هاي ممنوعه و كشتار غير نظاميان مي باشند.

دنياي مدعي حقوق بشر شاهد يكي از فجايع عظيم تاريخ خود است، ابتدائي ترين حقوق انساني، امروز پايمال قساوت و ددمنشي صهيونيست هايي است كه در اوج سبعيت به قتل و سلاخي كودكان و زنان و غير نظاميان مظلوم غزه مشغولند.

در آن سوي اين تابلوي خشونت و تروريسم دولتي كه توسط رژيم صهيونيستي و دولت آمريكا و جهان استكبار و ارتجاع، به خون كشيده شده است ؛ تابلوي زيباي مقاومت و ايستادگي با نقش آفريني مردم غزه و همه آزادگان جهان در حال ترسيم است.

قطعا بي تفاوتي و طفره روي مجامع بين المللي سينه چاك حقوق بشر و صلح در اين فاجعه، و حمايت هاي بي شرمانه و فاقد اندك منطق دولت هاي آمريكايي و غربي لكه هاي ننگ جاوداني را براي آنها در خاطره ملت ها و دادگه وجدان بشريت آزاده رقم مي زند .

از سوي ديگر، سكوت سران برخي كشورهاي به اصطلاح مسلمان، در برابر جنايات و برخي گروه ها پرده از چهره نفاق و تزوير آنان را بيش از پيش برانداخته است.

اكنون در آستانه روز قدس قرار داريم. دانشگاهيان دانشگاه قم ضمن محكوميت شديد جنايات صهيونيست هاي كودك كش در غزه و حمايت ها و سكوت هايي كه منجر به تشديد اين جنايات مي شود از همه آزادگان و مسلمانان جهان و به ويژه مردم غيور و دانشگاهيان ايران اسلامي براي شركت گسترده در راهپيمايي روز قدس كه به فرموده امام راحل(ره) روز اسلام و روز نبي اكرم (صلي الله عليه و آله) است دعوت به عمل مي آورد.

اميد آن كه آن چنان كه رهبري معظم انقلاب فرمودند: روز قدس بايد روز آمادگي براي آزادسازي قدس باشد ، و روز قدس بايد فرياد مرگ با آمريكا، اسرائيل و ارتجاع فضاي سراسر كشورهاي اسلامي را پر كند در پرتو حضور و اقدام، امت مسلمان شاهد رهايي قدس شريف و نابودي رژيم نامشروع صهيونيستي و حاميان آن باشيم. والسلام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *