پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ترافیک سنگین در محور کرج ـ چالوس

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 372919
رئیس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در محور کرج ـ چالوس خبر داد.
به گزارش جهان، رضا اکبری لحظاتی پیش در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به حجم بالای مسافران از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شالی و شمال غربی کشور هم اکنون شاهد تعداد زیاد خودروها در محورهای برون‌شهری استان البرز هستیم.

وی تصریح کرد: حجم اصلی مسافرت‌ها در آزادراه تهران -کرج و همچنین جاده چالوس گزارش می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: براساس آخرین گزارش‌های مأموران پلیس راه هم اکنون باند شمالی آزاد راه کرج -قزوین، ‌محدوده امام زاده طاهر تا پل حصارک،‌ محور کرج- چالوس در مقاطع بیلقان، ‌تونل ۷ و گچسر تا کندوان با ترافیک بسیار سنگینی مواجه هستیم.

اکبری عنوان داشت: براساس پیش‌بینی‌ها این حجم از تردد تا شامگاه امشب تداوم داشته و از ظهر پنجشنبه مسیر تردد خودروها از استان‌های شمالی به سمت تهران تغییر می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه پلیس راه برای کنترل و روان سازی ترافیک در روزهای پایانی هفته نیز آمادگی لازم را نیز دارد، اضافه کرد: در همین راستا محدویت‌هایی نیز برای آخرین روز از تعطیلات یعنی جمعه پیش بینی شده که به زودی اعلام می‌شود.

وی در پایان از مردم خواست تا علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به منظور تسهیل در تردد خودروها حوصله به خرج داده و با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری‌های لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *