پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خلیلیان کارت گرفت/ نمایندگان قانع نشدند

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 266016
نمایندگان مجلس توضیحات وزیر جهاد کشاورزی در خصوص سه سئوال ملی مجتبی رحماندوست را قانع کننده نخواندند و خلیلیان اولین کارت زرد خود را از مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر سئوال مجتبی رحماندوست از خلیلیان وزیر جهاد و کشاروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی مطرح شد.
 
سئوال رحماندوست در خصوص علت عدم واگذاری سهام شرکت های وابسته به موسسات جهاد توسعه ، جهاد استقلال و جهاد نثر و همچنین درخواست واگذاری باقیمانده سهام ممتازه و عدم واگذاری مدیریت شرکت ها به سهامداران و مشمولین قانونی بود.
 
بعد از توضیحات خلیلیان در صحن علنی مجلس مجتبی رحماندوست مباحث مطرح شده از سوی وزیر را قانع کننده نخواند و در نهایت توضیحات وزیر در خصوص سئوال رحماندوست و قانع شدن نمایندگان مجلس به رای گذاشته شد که وکلای ملت با 116 رای مخالف، 81 رای موافق و 21 رای ممتنع از 245 رای توضیحات خلیلیان را قانع کننده نخواندند و بر همین اساس وزیر جهاد کشاورزی از مجلس شورای اسلامی اولین کارت زرد خود را دریافت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *