پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
پشت پرده داستان استقلال و کاپیتان تیم ملی

نکونام با قلعه نویی کار نمی کند!/ نقشه ای برای جدایی از استقلال

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 296013
مجید جلالی تا این لحظه درباره احتمال حضور نکونام در تبریز صحبت روشنی نکرده است اما نزدیکان به باشگاه تبریزی طی هفته گذشته بارها از زبان این مربی شنیدند که مقصد بعدی جواد تراکتور است.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، گرچه بعد از جلسه هفته گذشته جواد نکونام با مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی تبریز از سوی طرفین اینگونه عنوان شد که بحث های مطروحه ارتباطی به حضور احتمالی کاپیتان تیم ملی در تبریز نداشته است اما منابع آگاه از توافق جلالی و نکونام برای حضور این بازیکن در تراکتورسازی خبر می دهند.

اما این سوال مطرح می شود که چرا نکونام رسما تمایل خود برای جدایی از استقلال را اعلام نمی کند و یکی به میخ و یکی به نعل می زند.

مجید جلالی تا این لحظه درباره احتمال حضور نکونام در تبریز صحبت روشنی نکرده است اما نزدیکان به باشگاه تبریزی طی هفته گذشته بارها از زبان این مربی شنیدند که مقصد بعدی جواد تراکتور است.

درباره سکوت نکونام پیرامون مذاکراتش با باشگاه تراکتورسازی خبر می رسد که این بازیکن می خواهد استقلالی ها اعلام کنند که او را نمی خواهند و سپس بدون قرار گفتن برابر طرفداران این تیم روانه تراکتور شود لذا دست به عصا حرکت می کند اما از سوی دیگر امیر قلعه نویی نیز بازی را بلد است و نمی گوید نکونام را نمی خواهد و درباره او در پرده ابهام سخن می گوید تا متهم به فراری دادن کاپیتان تیم ملی از استقلال نشود!

نکونام بارها طی روزهای گذشته گفته که استقلالی ها با نفراتی در پست او مذاکره کرده اند تا با این جمله در واقع فضا را به نفع خود تغییر دهد و اینگونه به استقلالی ها القا کند که باشگاه او را نخواسته است که مجبور به پوشیدن پیراهن تراکتور شده و ... این بازیکن در برخی محافل نیز اعلام کرده که نمی خواهد اجازه دهد استقلالی ها وی را مقابل طرفداران قرار دهند.

هرچند علی فتح الله زاده بعنوان جدی ترین موافق ادامه حضور نکونام اعلام کرده که در جلسه ای آنها را رودررو می کند تا به اختلافات پایان دهد اما این رودررویی هم شاید نتواند داستان را فیصله دهد زیرا نکونام گفته است در صورتی در استقلال می ماند که قلعه نویی نباشد و امیر هم با تاکید بر جذب آندرانیک تیموریان می خواهد جای نکونام را پر کند.

باید منتظر ماند دید بازی جدید قلعه نویی و نکونام به کجا می کشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *