جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پدر نیمار خیانت کرد!

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 386914
رئیس پیشین باشگاه سانتوس برزیل اعتراف کرد که پدر ستاره برزیلی بارسلونا به او خیانت کرده است.
به گزارش جهان به نقل از نسیم، دادگاهی در برزیل لوئیز آلواره داولیویرا ریبیرو، رئیس باشگاه سانتوس را به دلیل افترا زدن به نیمار داسیلوا، پدر مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا مجرم شناخت و او را به پرداخت غرامتی ۲۰ هزار رئالی (در حدود ۶ هزار و ۴۳۷ یورو) محکوم کرد.

رئیس پیشین باشگاه سانتوس در ماه می در مصاحبه‌ای با شبکه ESPN پدر نیمار را یک مزدور، یک فرد غیرقابل اعتماد و یک انسان دروغگو خطاب کرد و مدعی شد او بخشی از پولی که از بارسلونا بابت انتقال پسرش به کاتالونیا گرفته، صرف خوشگذرانی در هتلی در لندن کرده است. در واکنش به اظهارات داولیویرا نیز پدر نیمار از وی شکایت و اعاده حیثیت کرد و روز گذشته دادگاه به نفع وی رأی داد.

داولیویرا ریبیرو پس از محکوم شدنش به پرداخت غرامت، گفت احساس می‌کند که از سوی پدر بازیکن پیشین سانتوس مورد خیانت واقع شده است.

وی اظهار داشت: فکر می‌کردم پدر نیمار رفیق من است اما الان دیگر به نفع اوست که جلوی اتومبیل من نیاید، چون به جای ترمز زدن پایم را روی پدال گاز خواهم گذاشت! من دیگر با او دست نخواهم داد و اگر دستم را به سمتش ببرم برای سیلی زدن به او خواهد بود!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *