سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

حمایت شورای شهر تهران از شهرداری

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 383511
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر از شهرداری حمایت می‌کند، گفت: تمامی پروژه‌هایی که به قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) واگذار شده قانونی بوده است.
به گزارش جهان؛ مهدی چمران در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برخی موضع‌گیری‌ها از سوی اعضای شورای شهر نسبت به انعقاد قرارداد شهرداری تهران با قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، اظهار کرد: به نظر من موضع‌گیری خاصی در این زمینه انجام نشده که ما بخواهیم نسبت به آن واکنش نشان دهیم، هرچه بوده بیشتر فضاسازی رسانه‌ای است.

وی افزود: هرکس بتواند پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهر تهران را به بهترین شکل ممکن انجام دهد ما از آن حمایت می‌کنیم در این میان ممکن است انجام برخی از پروژه‌ها به قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپرده شده باشد که ما باز هم حمایت می‌کنیم چراکه این قرارگاه کارنامه‌ای درخشان در انجام پروژه‌های بزرگ شهری دارد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: تونل نیایش و توحید را یک پیمانکار بخش خصوصی انجام داده و ما از اجرای آن نیز راضی هستیم؛ باید تمامی این موضوعات و شرایط و پروژه‌های مختلف را در نظر بگیریم.

چمران گفت: تمام پروژه‌هایی که به قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) واگذار شده از طریق مزایده و با رعایت شرایط قانونی بوده است، ما بر همین اساس از تمامی این پروژه‌ها حمایت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *