جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حجاج‌ اقدامات داعش و ائتلاف‌آمریکا رامحکوم‌ کردند

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 383412
حجاجی که برای مناسک حج در مکه گردهم آمده‌اند، اقدامات وحشیانه داعش را «ویروسی» توصیف کردند که جهان را تهدید می‌کند.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بسیاری از حجاج نیز نگرانی خود را بابت حملات هوایی آمریکا علیه داعش ابراز داشتند.

داعشی‌ها اقدام به اعدام سربازان عراقی، کشتن مردم عراق و اجبار کردن غیر مسلمانان به گرویدن به اسلام و سر بریدن گروگان‌های غربی می‌کنند.

حجاج کرد نیز که در میان ۱.۴ میلیون حجاج خارجی در مکه هستند اقدامات داعش را محکوم کرده و آن را ویروسی تهدیدکننده برای جهان اعلام کردند.

یکی از حجاج که از حلب در این مراسم شرکت داشت و از ترکیه به مکه آمده، کمپین حملات ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا و پنج کشور عربی علیه داعش را مورد انتقاد قرار داد.

یک زن فرانسوی نیز که به اسلام گرویده، حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی را غیر قابل قبول خواند و آمریکا را به تلاش برای این مساله متهم کرد که می‌خواهد به مردم مسائلی را بقبولاند که هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد؛ نظیر آنچه که در سال ۲۰۰۳ برای حمله به عراق آن را مطرح کرد که این کشور دارای تسلیحات کشتار جمعی است.

این زن مسلمان ادامه داد: اسلام یک دین متعصب نیست، اسلام دین عشق و انس است. این اسلام حقیقی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *