جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
زاکانی به نقل از رهبر انقلاب در جشن دو سالگی دکتر سلام:

هرکس از انقلاب منحرف شود بازنده است

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 423813
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در دیدار جمعی از رزمندگان رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کس در مسیر انقلاب دچار انحراف و خستگی شود باخته است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جشن دو سالگی دکتر سلام طی سخنانی گفت: من و تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس همچون آقای کوثری و سردار علی فضلی به محضر رهبر انقلاب رفتیم. در جمع ۲۵ نفره ما رهبر انقلاب فرمودند که هزاران کتاب نمی‌تواند گوشه‌ای از واقعیت جنگ را منعکس کند.

وی در ادامه گفت: ایشان در ادامه فرمایشات خود تاکید کردند قبل از انقلاب کار بسیار ساده بود در دوران جنگ اوج سختی‌ها را گذراندیم و حتی از حداقل‌ها هم محروم بودیم. اما سختی جنگ در برابر آینده پیش‌روی ما هیچ است.

زاکانی اظهار داشت: امام خامنه‌ای فرمودند به مدد الهی انقلاب به پیروزی نهایی خواهد رسید هر کس در این مسیر دچار انحراف و خستگی شود بازنده است و بداند بار انقلاب هیچ گاه بر زمین نمی‌ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *