شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
گزارش AFC از لیگ قهرمانان

الهلال رکورد استقلال را شکست !

يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 114212
مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی به پایان رسید که تیم فوتبال الهلال عربستان توانست در دیدار با بنیادکار ازبکستان رکورد جدید حضور تماشاگران در یک بازی را از استقلال ایران بگیرد.
 پایگاه خبری فوتبال آسیا با اعلام این خبر آورده است: سال گذشته پرسپولیس رکورددار تماشاگران لیگ قهرمانان شد و امسال استقلال در بالای فهرست بیشترین تعداد تماشاگران جای داشت اما حالا نه نامی از استقلال است و نه 95 هزار تماشاگر پرسپولیس.
 
حالا آخرین آمار مربوط به مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان آسیا 2010 است که هفته گذشته برگزار شد و در این آمار این تیم الهلال است که بیشترین تعداد تماشاگر را در دست دارد. آبی پوشان ریاض در شب پیروزی 3 برصفر برابر بنیادکار ازبکستان 52 هزار و 129 نفر را به استادیوم ملک فهد ریاض کشاندند و بهترین رکورد را در دست گرفتند.

در ادامه گزارش پایگاه خبری فوتبال آسیا خاطرنشان شده است: اما جالب اینکه در رکورد همه دیدارهای این فصل رقابت‌ها هنوز آبی پوشان ریاض در جای سوم هستند چرا که استقلال در بازی برابر الاهلی 64 هزار و 840 نفر و در بازی مقابل الغرافه 60 هزار نفر را به استادیوم آزادی آورد تا دو رده اول جدول تماشاگران فصل را به نام خود کرده باشد. این تیم گرچه از دور مسابقات لیگ قهرمانان حذف شده و بعد از باخت 3 بر2 مقابل الشباب دیگر راهی به مرحله بعد ندارد اما هنوز نامش در لیست تماشاگران می درخشد.

در بررسی نرخ متوسط تماشاگران نیز امسال در مقایسه با وضعیت مشابه در سال قبل تعداد تماشاگران مقدار کمی افت داشته‌اند. سال 2009 در پایان مرحله یک هشتم نهایی نهایی متوسط 11 هزار و 949 نفر برای هر بازی به ثبت رسید. امسال تعداد متوسط تعداد تماشاگر تا اینجای کار 10 هزار و 830 نفر بوده است که کمی کمتر از سال قبل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *