پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

راشا تودی: ۴۴ میلیون آمریکایی در فقر

پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 169311
شبکه تلویزیونی راشا تودی گزارش داد: بسیاری از کارشناسان مسائل اقتصادی معتقدند بیکاری بزرگترین تهدید حال حاضر آمریکا محسوب می شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، ماریا پورتنایل خبرنگار این شبکه تلویزیونی از نیویورک در امریکا گزارش داد: در حال حاضر چهارده میلیون آمریکایی بیکار هستند و این تعداد روز به روز در حال افزایش است به طوریکه بسیاری از کارشناسان مسائل اقتصادی معتقدند بیکاری بزرگترین تهدید حال حاضر آمریکا محسوب می شود.

میزان بیکاری در آمریکا به حدی است که وقتی شرکت مک دونالد می خواست نیروهای جدید استخدام کند در حدود یک میلیون نفر برگه های درخواست کار این شرکت را در مدتی اندک پر کردند و در پایان از هر شش نفر یک نفر به استخدام این شرکت درآمد.

در ادامه این گزارش اظهارات لس لیپولد کارشناس مسائل اقتصادی پخش شد که او گفت:ما در حال حاضر ثروتمند ترین کشور روی کره زمین هستیم و اینکه نمی توانیم برای ملت خود کارآفرینی کنیم یک مصیبت محسوب می شود.

اوضاع بیکاری در آمریکا در حالیست که رهبران آمریکا به دنبال کشته شدن اسامه بن لادن بارها اعلام کردند که القاعده مهمترین تهدید آمریکا است و این تهدید همچنان وجود خواهد داشت.

در حالیکه چهل و چهار میلیون آمریکایی در فقر زندگی می کنند در برابر چهارصد ثروتمند این کشور روز به روز در حال افزایش میزان ثروت خود هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقیر با چه در امدی و چند درصد از کل جامعه؟ باز جای شکرش باقی است آمار رسانه های بیگانه از واقعیات جامعه شان را تیتر می زنیم و شکی در نادرستی آنها نمی کنیم. اما وقتی همان رسانه ها راجع به ما مطلبی می نویسند آن را ساخته و پرداخته و غیر واقعی می دانیم.. به نظر شما چند نفر در ایران زیر خط فقر هستند؟
راهنمایی: خط فقر در شهرها 850 هزار تومان و 70 درصد کسانی که فرم اطلاعات خانوار را پر کرده اند درآمد خود را ماهانه حدود 400 هزار تومان ذکر کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه ما هم فقیر کم نداریم سرجاش
اینکه 70 درصد ایرانیا گفتن حقوقشون 400 تومنه ! سر جاش
اما با این شلوغی خیابونا با بنزین 700 تومن و 400 تومنی و شلوغی بازارها و مراکز خرید و بریز و بپاشهای مراسمات جشن و عزای ملت به نظرتون چند درصد اون 70 درصد راست گفتن حقوقشون 400 تومنه؟!
ما ایرانیا کلا زیادی همه چیزمون خصوصا حقوقو قایم می کنیم زیادی جو نگیردمون