جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آغاز پخش «شمعدونی» از شنبه شب

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 419115
با پایان سری اول مجموعه تلویزیونی «در حاشیه»؛ پخش مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت از فردا در شبکه سه سیما آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، شمعدونی به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی نیمه اول سال گذشته در تهران جلوی دوربین رفت و پیشتر گفته می‌شد در ماه رمضان ۹۳، یا پاییز و زمستان پارسال روی آنتن رود که هیچ کدام قطعی نشد تا به اردیبهشت امسال برسد.. این سریال در ۵۲ قسمت به تولید شده و این روزها مراحل مونتاژ ساخت موسیقی و صداگذاری آخرین بخش‌های آن در حال انجام است.

این سریال شنبه تا جمعه هر هفته هر شب ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن خواهد رفت و در سه باکس ۱.۳۰ بامداد،۹ صبح و ۱۴:۳۰ روز بعد هم بازپخش می شود.

چگینی و صحت تجربه ساخت سریال‌های طنز پر بیننده‌ای چون «ساختمان پزشکان» و «پژمان» را در کارنامه دارند.

بازیگران اصلی سریال نیز حسن معجونی، آتنه فقیه نصیری، محمد نادری، نگار عابدی، محمدرضا داودنژاد، محسن قاضی مرادی، رویا میرعلمی، ویدا جوان،رضا کریمی، قدرت‌الله ایزدی، امیر کاظمی و... (هنرمند خردسال) عرفان برزین هستند. در خلاصه داستان این سریال آمده: هوشنگ و برادر زنش عطا علاقه زیادی به مهمانی‌های خانوادگی دارند، ولی این مهمانی‌ها هیچوقت بی‌ماجرا برگزار نمی‌شود. سارا دختر هوشنگ و زهره پزشکی عمومی است که در امتحان تخصصی پزشکی شرکت کرده است. این بهترین فرصت برای هوشنگ است تا به این بهانه دوباره همه افراد فامیل را دور هم جمع کند و... .



لوکیشن اصلی سریال ساختمانی در قیطریه بوده است و گروه، منزل ۳ خانواده اصلی قصه را در این محل طراحی کردند؛ هر چند در قصه این ۳ منزل به صورت جدا معرفی می‌شود. سایر عوامل اصلی این سریال طنز عبارتند از: نویسندگان: سروش صحت، ایمان صفایی، مشاور پروژه: پیمان قاسم‌خانی، طراح صحنه: مهراب قاسم‌خانی، طراح لباس: نازنین خزایی، طراح گریم: ایمان امیدواری، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام، مدیر صدابرداری: علیرضا نوروزیان، آهنگساز و ترانه تیتراژ: گروه دنگ شو، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: امین قوامی،مدیر تولیدکرضا کریمی،مدیر تدارکات: مجید رنجبر،مجری طرح: مؤسسه تصویر غزال فیلم،عکاس:بهرنگ دزفولی زاده و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *