پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

آتش سوزی گسترده در جنوب تهران

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 409710
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده یک کارگاه و فروشگاه مبل‌سازی در جنوب پایتخت خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا؛سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در ۱۸:۵۷ روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن سه ایستگاه آتش نشانی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در خیابان وصفنارد میدان بهاران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود، گفت: طبقه همکف این ساختمان به یک کارگاه مبل‌سازی و فروشگاه مبل تبدیل شده بود که کاملا شعله‌ور شده و آتش به طبقه اول این ساختمان نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دود غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته و تعدادی از ساکنان تا رسیدن آتش نشانان از محل خارج شده بودند، گفت: همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق سه تن از ساکنان در راه پله‌ها محبوس شده بودند که آتش نشانان آنان را خارج و یک خانم را که دچار شک ناشی از حادثه شده بود به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با اشاره به انجام عملیات اطفای حریق آتش نشانان پس از مدتی شعله‌های آتش را مهار و بطور کامل اطفا کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ۲۰:۲۳ به عملیات خود خاتمه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *