پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

السیسی: مصر کنار فلسطین باقی می‌ماند

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 371875
ریاست جمهوری مصر در سخنانی تاکید کرد هدف ارتش و ملت محافظت از مصر است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ "عبدالفتاح السیسی" در آغاز سخنان خود با اشاره به اینکه تشکیل ارتش ملی و نابودی نظام ملوک الطوایفی از اهداف انقلاب ژوئیه بود، افزود: هدف ارتش و ملت حفاظت از مصر است.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقق عدالت اجتماعی یکی از اهداف آینده دولت مصر است، اضافه کرد: اوضاع امنیتی در مصر به رغم فشارها شاهد بهبودی بوده است.

ریاست جمهوری مصر با تاکید بر اینکه ما با چالش سرنگون شدن حکومت مصر مواجه بودیم،گفت: دولت مصر روند اصلاحات را به رغم مشکلات ادامه خواهد داد.

"السیسی" تصریح کرد: تمامی افراد باید به ارتش اطمینان داشته باشند و ما ناچار به تصمیم‌های اقتصادی اخیر بودیم.

وی اضافه کرد: برداشته شدن یارانه از برخی کالاها و سوخت نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.

"السیی" در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مصر در هر زمانی‌که تنشی در فلسطین بروز یافته، برای کاهش آن دخالت کرده، اظهار داشت: به جزئیاتی که به تلاش‌های صورت گرفته برای آتش‌بس ضرر می‌زند، اشاره‌ای نمی کنم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد آتش‌بس مصر خالی از هر گونه شروط اسراییل و حماس است، تصریح کرد: مصر در کنار برادران فلسطینی خود باقی خواهد ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اره در کنار انها میماند تا در گذرگاهها را ببندد و فقط به جاسوسان اماراتی تحت عنوان پزشک اجازه ورود دهد . خفه شو مردک .