پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۲۵

هرگز دایی را نمی‌ بخشم !

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 391576
حمودی می گوید به دلیل موضوع جعلی بودن کارت های پایان خدمت هرگز علی دایی را نمی بخشد.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛علی حمودی بعد از مشکلاتی که برای کارت پایان خدمتش پیش آمد سرانجام راهی تراکتورسازی تبریز شد. او از وضعیتی که برایش پیش آمده ناراحت است خصوصاً از اینکه باید فقط ماهانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق بگیرد!

در مورد اتفاقاتي كه منجر ‌به جدايي‌ات از سپاهان شد چه صحبتي داري؟

روزهاي خيلي سختي را سپري كردم. شب‌هايي بود كه از فرط ناراحتي خوابم نمي‌برد. در كل در اين مدت سختي زيادي كشيدم. اتفاقات به گونه‌اي رقم خورد كه مجبور به ترك سپاهان شوم. خدا را شكر حداقل تكليفم مشخص و معلوم شد كه بايد دوره خدمت سربازي را پشت‌سر بگذارم.

اولين كسي كه موضوع جعلي بودن كارت‌هاي پايان خدمت را اعلام كرد علي دايي بود. در اين مورد چه صحبتي داري؟

پيش از اين اتفاق، من علي دايي را خيلي دوست داشتم اما پس از اين موضوع خيلي از او ناراحتم و هرگز او را نمي‌بخشم.

چرا به تيم تراكتورسازي پيوستي؟

امريه من فقط براي اين تيم صادر شده بود و بايد بگويم كه تراكتورسازي تيم خيلي خوبي است و خوشحالم پس از سپاهان باز هم در يك تيم بزرگ مانند تراكتورسازي بازي خواهم كرد. سپاهان تيم بزرگي است و من خيلي دوست داشتم با فركي كار كنم اما شرايط طوري رقم خورد كه بايد از اين تيم جدا مي‌شدم. بايد اين نكته را هم يادآور شوم كه من اين فصل هيچ پولي از سپاهان نگرفتم. البته مسئولان سپاهان حق دارند ناراحت باشند ولي بدانند كه اين اتفاقات دست ما نبود.

با حقوق ماهانه ۱۵۰ هزار تومان چه مي‌كني؟

جا دارد ابتدا يك موضوع را يادآور شوم. اميدوارم برخي خبرنگاران اينقدر پيگير اين ماجرا نباشند. يكي از اين بازيكنان من هستم و اگر خواستند قراردادم را مي‌گويم. رقم قرارداد ما ۱۵۰ هزار تومان است و مجبوريم در اين دو سال با اين رقم بازي كنيم. شايد امسال وام بگيريم يا در فهرست دريافت‌كنندگان يارانه ثبت‌نام كنيم.

در دربي‌اي كه منجر ‌به شكست ۳ بر ۲ استقلال با هت‌تريك زايد شد، مظلومي مدعي شده بود كه برخي بازيكنان خوزستاني در آن ديدار كم‌كاري كردند تا تيم نتيجه نگيرد. تو هم در آن ديدار حضور داشتي. آيا چنين اتفاقي رخ داد؟

من پرويز مظلومي را خيلي دوست دارم ولي بايد بگويم هيچ بازيكن استقلالي در آن بازي معروف يا ديگر بازي‌ها چنين كاري نمي‌كند. اين را هم درباره خودم مي‌گويم كه حاضرم از همه چيزم بگذرم اما در روزهايي كه در استقلال بودم اين تيم مقابل پرسپوليس برنده می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
United States
پر رو به اینا میگن!!! طرف جعل سند کرده، باید خیلی راحت زندانیش کنن! بعد طلب کار هم هست که قراره بره فوتبال بازی کنه!!!
به این میگن بی عدالتی!‌ طرف دکترا میگیره باید بره سربازی، این باید طلب کار باشه به خاطر فوتبال بازی کردن!
پررو؛ باید محاکمه می شدی
چه مملکتی برای ما ساختن این مسئولین !! این فوتبالیست ها با کارت جعلی ماهی چند میلیون پول بیت المال را می خوردن و بعد از مجرم شدم به جای زندان به یک تیم دیگر فرستاده شده اند !! آدم نمی داند باید به کی دردش را بگویید و به کجا پناه ببرد از این بی عدالتی که بیداد می کند در همه چیز.
مسعود از رشت
حرف بسیار مزخرفی داری میگی چون علی دایی حقیقتو گفت و چون به ضرر تو بود و خواستی یه جوری از این سربازی فرار کنی چون خونت رنگین تر از جوونای این مملکته الان دایی رو نمیبخشی؟ مثل این می مونه که طرف بره قتلی انجام بده بعدش شاهدی که دیده این قتل و بره به دادگاه بگه بعدش این یارو قاتل بگه هیچ وقت تو رو نمیبخشم
بى شخصىتى که مردم کشورش را بخاطر درىافت ىارانه مسخره کرد حالم از هرچى فوتبالىسته مغروره بهم خورد
و شما جهانى ها هم حرفهاى توهىن امىزش رو خبر کردى تا همه ببىنند
محمود
خدا رو شكر كه عدالت هم بالاخره شامل از ما بهتران هم شد، چرا بايد ما كه معروف نيستيم سربازي برويم و سختي بكشيم ، اما اين آقايون فوتباليست با درامدهاي ميلياردي از سربازي و ماليات و غيره فرار كنند ، خواهشا مسئولين امر جريمه جعل كارت پايان خدمت اين عزيزان را نيز فراموش نكنند.
محمود
آقاي حمودي ، راستش رو بگو ، شما واسه يارانه ها ثبت نام نكرده بودي ؟ بعيد مي دونم مثل خيلي از ميليونر ها شما هم از خير اين ٤٥ هزار تومن گذشته باشي
حالا با حقوق ١٥٠ هزار تومني يه ذره از مشكلات مردم كم درامدي كه به استاديوم مي روند و بازي هاي مفتضح و حواشي امثال شما رو مي بينند ، درك مي كني
تقلب کردن! تیکه هم میندازن و زبونشون هم درازه!!!
عجب روئی داره کارت جعلی رو اگه من می گرفتم الان تو زندان بودم یارو بازم دو قورت و نیم اشم باقیه
Norway
از دیوار یک ملت بالا میرند، طلب کارم هستند، شما دعا کن که مردم شما رو به خاطره‌ خیانت ببخشن.
Norway
بازیکن کارت خدمت جل می‌کنه ، داور پول میگیره تا بردو باخت مشخص کنه، وزیر جلوی دوربین خبرنگر بازیکن تهدید می‌کنه......و...وها‌، مقصر می‌شه علی‌ دایی، خوبه که خدا هم هست !!
Iran, Islamic Republic of
آره دیگه حقیقتو گقته باید ناراحت باشی و نبخشی. چند میلیون میرن سربازی حقشونه ولی تو نری ناراحت کننده اس!
برو عمو جون با ماهی 150 توپ بزن که بدبختا باید برن کلاغ پر ولی شما بری حال و حول ... بخدا طلبکار هم هستن . بعد از عدالت علی ع هم بیا ببین چه نکاتی میگه !
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
والله پررویی هم حدی دارد.
شما اگر در یک کشور دیگر بودید شما را می فرستادند دادگاه نظامی و زندان و اعمال شاقه.
مگر خون چند فوتبالیست متقلب و خلافکار سرختر از بقیه است؟
آقایان را فرستاده اند یک تیم که دو سال بازی کنند و فوتبال یادشان نرود از عالم و ادم طلبکارند.
این در حالی است که یک فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کشور را می فرستند دو سال سربازی در بهترین حالت مامور سر یک چهار راه یا کار دفتری و پس از دوسال رشته و تحصیلش هم یادش رفته است!
United Kingdom
خوشا ان باغی که قهر کند شغالش، برو کلاهتو بنداز هوا که به جای دادگاه و زندان داری تو یه تیم محبوب با کلی هوادار فوتبالت رو بازی میکنی جای امثال شما ها رو برجکه با یه ژ3 چهار کیلویی رو دوشت نه تو تراکتور، تو. و امثال تو یه پول سیاه هم نمی ارزی چه برسه ماهی صدو پنجاه هزار تومن
Indonesia
جالبه هر کسی که کار اشتباهی کرده و دایی رو کرده دایی را دوست ندارد وجالب تر اینکه اینان می شوند گل سر سبد رسانه ها !!!! آقای حمودی دایی فقط موضوع کارت های تقلبی را افشاء کرد تقلبی بودن کارت معافیت شما هم از سوی نظام وظیفه بررسی و اعلام شده است این شمایید که کار اشتباه را انجام داده اید نه دایی!!! متاسفم برای جامعه و رسانه هایی که به شما و مایلی کهن تریبون می دهند که با پررویی به جای عذرخواهی از اشتباهات خویش دایی را متهم کنید یعنی مسیر موردعلاقه رسانه ها و جامعه دروغ و تقلب است در این مسیر امثال دایی بد می شوند و مایلی می شود حاجی و بسیجی و شما هم مظلوم
بابا رو رو برم...یه چیزیم طلبکاره
چرا باید قوه قضائی با جاعلین کارت پایان خدمت اینگونه رفتارکند و حالا این فرد درتیم نظامی بازی کند و تازه از اقای دائی هم دلگیر و...باسد
مرتضوی قهی
Iran, Islamic Republic of
چرا از آقای دائی نارحتی ، کار غیر قانونی کردی ، طلبکار هم هستی ، مگه چه تخم دو زرده ای داری که مانند سایر جوانان نباید به سربازی بروی پس معلوم شد که آقای دائی حقیقتی را بر ملاء کرده که ضائقه آدم هائی که زندگیشان بر پایه مناسبی شکل نگرفته است را تلخ کرده است . ضمنا آقای حمودی و سایر بازیکنان و هر کس دیگری که به ناحق حقوق و مزایا و پاداش های ناصوابی دریافت کرده اید بدانید که اثرات وضعی این پول ها در زندگیتان اجتناب ناپذیر است .
انشاء الله همیشه به دنبال حق و حقیقت باشیم و عاقبت به خیر .
جاعل باید زندانی شود نه اینکه برود تی دیگر بازی کند
چه پررو!!!
یکی برای اینکه نتونسته طلا بیاره و نقره اورده اشک میریزه و از مردم عذرخواهی میکنه.....
یکی کلاهبرداری کرده و از بیت المال ارتزاق کرده به ناحق!حالا بجای اینکه سرشو بندازه پایین و شرمنده باشه، مصاحبه میکنه و میگه از فلانی ناراضیم!!!!!!!
علي
Iran, Islamic Republic of
چه جالب! اول كه تيتر رو خوندم فكر كردم علي دايي كارت جعلي براش گرفته كه ازش ناراحته. بعد فهميدم نخير! ايشون خودشون از جاي ديگه كارت جعلي گرفتن و آقاي دايي فقط جلو اين خطا رو گرفته!!!
....
خیلی پرور هستی جعل کردی بعد میگی دایی رو نمی بخشی خودت باید بخشیده بشی بعدا تازه بهتون لطف کردن اگه نه کسی که جعل میکنه باید مجازات بشه
Iran, Islamic Republic of
كارت جعل كردي ناراحت هم هستي چرا جلوت رو گرفتن؟اونايي كه كه خدمت رفتن چه فرقي باهات دارن؟اولا شما بايد ميرفتي زندان جهت ميل كردن آب خنك! بعد خدمت در مناطق با بدترين آب وهوا.نه تيم تراكتورسازي.دم علي دايي گرم كه شما پرو ها رو لو داد
مهدی ص
برو دعا به جان علی دایی کن که نگذاشت بیشتر از اینها کناه کنید و پول یا مفت به جیب بزنید همینکه در دادگاه محاکمه نشدید و در رفتید برو خدات را هم شکر کن جناب آقای حمودی که پاک آبروی هرچه بازیکن را بردید و خجالت هم نمیکشید.
اجلالی
سلام.اگر یک فرد عادی جعل کارت میکرد هم همینطور زبانش دراز بود یا الان در پادگان بود؟؟؟
سالها پول بیت المال را میلیاردی خوردند حالا شاکی هم هستند،اگر قرار بود عدالت حداقلی هم در مورد این فوتبالیستهای جاعل اجرا میشدمیبایست کل پولهای دریافتی در این سالهارابه خزانه دولت برمیگرداندند.