جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۷
۳۹
یوم‌الحساب «نه غزه، نه لبنان»؛

آیا از این بهتر می‌شود سران فتنه را محاکمه کرد؟!

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب: 371479
صرف نظر از صهیونیست‌های وحشی و شیوخ شکم‌پرست عرب، سرافکنده‌ترین مردم این روزگار، بلکه خجل‌ترین نامردمردم این عصر، همان فتنه‌پیشگانی هستند که روز قدس سال هشتاد و هشت، دست آخر، موضع در پستو و رسانه خود را خیابانی کردند و شعار «نه غزه، نه لبنان» را آشکارا سردادند. بشنوید! این خشم و خروش همگانی علیه اسرائیل، لعن و نفرین جهانیان بر سرایندگان شعار «نه غزه، نه لبنان» نیز هست!
آیا از این بهتر می‌شود سران فتنه را محاکمه کرد؟!
گروه سیاسی جهان نيوز - حسین قدیانی: «غزه» اگر از نظر جغرافیایی «باریکه»‌ای بیش نیست لیکن از حیث وجدان، به محل تقسیم ۲ جناح حق و باطل امروز دنیا تبدیل شده. بی‌شک هر آنکه به «غزه»، به «قدس»، به «فلسطین»، به «خط مقدم مقاومت»، به «سوریه مظلوم»، به «اسد»، به «نهر»، به «بحر» و به «لبنان» و «بلندی‌های جولان»، «نه» گفته باشد، ابتدا باید شست‌وشویی کند... از آن شست‌وشوها! و آنگه پای به «خرابات مقاومت» گذارد، که «نه» به این «مفاهیم بلندبالا»، «نه» به «پیش پا افتاده‌ترین اصول انسانیت» است. برای سر ندادن شعار پست «نه غزه، نه لبنان» کافی است یک جو «انسان» باشیم، خیلی هم لازم به مسلمانی نیست! واضح است؛ شعاری چون «نه غزه، نه لبنان» از آنجا که کیلومترها جلوتر از همصدایی با صهیونیست‌هاست، وجدان آدمی را آلوده و سراسر وجودش را رسما ناپاک می‌کند.

قدر مسلم، روزنامه‌خواری که از روزی‌نامه گرفته تا شب‌نامه و چه و چه، سنگ سرایندگان این شعار ضد انسانی را به سینه زده، بیشتر می‌خورد فرزند فتنه و فریب و دغل و دروغ و تهمت و آشوب و دوز و کلک باشد تا فرزند انقلاب اسلامی! اگر سران فتنه، به اعتراف سران اسرائیل غاصب، «دوستان خوب نتانیاهو» محسوب می‌شوند، حامیان شعار «نه غزه، نه لبنان» نیز بیشتر می‌خورد که فرزند صهیونیست‌های حرامزاده باشند! بعضی‌ها بیشتر می‌خورد فرزند ولخرج و پر توقع کاخ سفید باشند تا فرزند انقلاب اسلامی! بگذریم که این جماعت، هم از توبره دشمن می‌خورند هم از آخور دوست! و بیشتر هم از این دومی! بیت‌المال را می‌گویم! دقیقا! بیت‌المال شرکت‌هایی که به وقتش خصوصی است، به وقتش عمومی، به وقتش هم خصوصی، هم عمومی و باز هم به وقتش هیچ‌کدام! بیت‌المال کارگزاران! در بی‌شرفی مالی جماعت روزنامه‌خوار، همین بس که با پول این مردم علیه مبانی این مردم و با پول این نظام، علیه مبانی این نظام، قلم‌فرسایی می‌کنند! اف بر حلزونی که حتی خانه روی دوش را هم به کاخ اجنبی می‌فروشد! آری! پاک است دامن انقلاب اسلامی از داشتن فرزندی که با حمایت از شعار «نه غزه، نه لبنان» تیر به قلب تیرکمان کودک کرانه باختری می‌زند. و گلوله به سینه مقاومت، به سینه سنگ می‌زند.

اما چه شد که بعضی‌ها آن هم در روز قدس... آن هم در روز قدس... آن هم در روز قدس، به صرافت شعار «نه غزه، نه لبنان» افتادند؟! تا به این سؤال پاسخ دهیم، عجالتا جا دارد شخصا از مسؤولان این نظام الهی تمنایی بکنم؛ «بزرگواران! شعار «نه غزه، نه لبنان» از نظر ما همین است اما از آنجا که سرایندگان این شعار، یک «جانم فدای ایران»‌(!) هم به آخر این شعار، اضافه کرده بودند، نیز از آنجا که نیروهای تکفیری داعش در همسایه غربی، بیش از خود عراق اغلب برای ایران خودمان رجز می‌خوانند، آیا روا نیست جماعتی از این ترمزبریده‌های مدعی فدایی ایران را از طریق تصاویر سال ۸۸ شناسایی، و من باب نیل به آرزوی‌شان‌(!) رهسپار نبرد با سلفی‌هایی کنیم که چشم بد به خاک وطن دارند؟! من البته خود می‌دانم جمهوری اسلامی قصد مداخله به این معنی را در ماجرای عراق ندارد اما بیم از آن دارم که این ایران اولی‌ها، به سبب نهایت عشق‌شان به این مرز و بوم‌(!) و اوج روحیات فدامنشانه‌(!) عن‌قریب به سیم آخر زده، نه که خیلی هم در ادعای فدای ایران شدن صداقت دارند‌(!) کار دست خودشان بدهند!»

از این التماس، هر چه زودتر برگردیم به متن... اما از این شعار «نه غزه...» چند پله، چند سال عقب برگردی، به ضرب‌المثل «چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است» می‌رسی! زنجیره‌ای‌ها، و بدترین جماعت‌شان یعنی روزنامه‌خوارها، مکرر و مرتب، این ضرب‌المثل را در روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، ماه‌نامه‌ها، فصل‌نامه‌ها، سال‌نامه‌ها و دیگر آه و ناله‌های خود نشر می‌دادند؛ «اساسا چرا جمهوری اسلامی، چراغی که باید در خانه بسوزد، حرام مسجدالاقصی می‌کند؟!» دقت کنید! ما با جماعتی طرفیم که به جای مواخذه آمریکای ظالم بابت حمایت بی‌چون و چرا از صهیونیست‌های ظالم‌تر، جمهوری مظلوم اسلامی را به خاطر بدیهی‌ترین کمک انسانی که یک نظام می‌تواند داشته باشد، محاکمه می‌کنند!! اولا؛ بنیانگذار این انقلاب یعنی امام خمینی‌‌(ره) از همان سال ۴۲ که علم نهضت را برافراشت، به موازات مبارزه با طاغوت، بلکه بیشتر و پیش‌تر، اسرائیل را هدف گرفته بود.

اساسا حمایت از قدس شریف و مبارزه با صهیونیسم در ذات انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است. فلذا آن روز که جمهوری اسلامی، دفاع از فلسطین نکند، جمهوری اسلامی نخواهد بود. ثانیا؛ سهل‌ترین آموزه‌های انسانی، دفاع از قدس و در اینجا مردم غزه را بر نظام ما واجب می‌کند. ثالثا؛ بدیهی‌ترین آموزه‌های اسلام بهکذا. بنابراین محل خرج مثال بالا هرگز نمی‌تواند این مقال باشد. این چراغی است که جلوتر از مسجدالاقصی، مشغول سوختن در همین ام‌القرای خودمان، خانه خودمان است. از مسؤولان ارشد اما قدیمی موساد، چندی پیش به «هاآرتص» گفته بود؛ «نتانیاهو دوست دارد به ایران حمله کند اما چه کند که فعلا در باریکه غزه گیر کرده»! صرف نظر از این اعتراف -که البته از این دست اعترافات بسیار است!- تحلیل روشن و منطبق بر واقعیتی وجود دارد مبنی بر اینکه «هر وقت اسرائیل، از لبنان، سوریه و فلسطین خیالش جمع شد، هدف بزرگی جز ایران ندارد. خب! هر عقل سلیمی حکم می‌کند که ما با حمایت از «خطوط اول مقاومت»، زبان نفهم‌ترین دشمن خود، بلکه زبان نفهم‌ترین دشمن همه بشریت را در همان مرزهای خودش عقب نگهداریم».

به جد بر این باورم مهم‌ترین چراغ از چراغ‌های جمهوری اسلامی که مشغول سوختن در خانه است، همین حمایت حکومتی - مردمی ما از موضع مقاومت است. این چراغ، در هیچ مسجدی نمی‌سوزد، الا در تمام مساحت ایران عزیز و دوست داشتنی. و این وسط، آنچه به هیچ وجه نباید ناگفته بماند، ذکر این مهم است که بر فرض، روزی خیال اسرائیل از جاهایی راحت شد! قدر مسلم شیربچه‌های سپاه سرافراز و بی‌بدیل قدس، آن روز و آن روزها نماز را در قبله اول خواهند خواند و یک بار برای همیشه، اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهند کرد. منتهای مراتب، سخن از امروز است و واقعیت‌های روز. این واقعیت‌ها به ما می‌گوید که هم باید شاکر مقاومت در خطوط اول مقاومت علیه اسرائیل باشیم، هم بالاتر، حامی آن.

با همه این اوصاف، جماعت دونی را می‌شناسم که پیش از شعار «نه غزه، نه لبنان» علی‌الدوام طعنه می‌زدند؛ «چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است»! فی‌الحال مهم‌ترین حامی اسرائیل، آمریکاست اما مهم‌ترین حامی قدس شریف، جمهوری اسلامی ایران است. بینی و بین‌الله کدامیک از این ۲ حامی، میان مردم دنیا، حتی میان یهودیان آزاده، جایگاه بهتری دارند؟! در قصه قدس که ان شاء‌الله پایان - حتما بخوانید آغاز! - خوشش را با ظهور بقیه..‌الله خواهیم نوشت، هر چقدر آمریکای حامی اسرائیل منفور است، از ایران حامی فلسطین با احترام و عزت یاد می‌شود و اگر این مهم یک افتخار بین‌المللی بی‌مثال و فراملی است، باید از جماعت مذکور پرسید؛ «سخن از کدام مسجد می‌گویید، وقتی چراغ حمایت از قدس، این همه ملی، فراملی و دقیقا در خانه می‌سوزد؟!» این روزها روز عزای شعار «نه غزه، نه لبنان» است، چرا که دنیا به این بزرگی، با همه وسعت و مساحت دارد به غزه عزیز «آری» می‌گوید. ما این را از قبل گفته بودیم که گفتمان فتنه‌گران، در ابعاد جهانی هم خریدار ندارد و منجر به روسیاهی بیشترشان خواهد شد. بعضی‌ها چون خود نگارنده گاهی از موضع حق و عدل، و به درستی، دستگاه قضا را خطاب قرار می‌دهیم که چرا سران فتنه را محاکمه نمی‌کند؟! و چرا به سزای اعمال ننگین‌شان نمی‌رساند؟! طرفه حکایت را نگاه کن! من خودم به جای قوه مظلوم قضائیه جواب خودم را می‌دهم؛ «دنیا را نگاه کن! محاکمه از این بهتر؟ از این بیشتر؟ این روزها دنیا، همه دنیا، صحنه محاکمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است».

حالیا! دنیا را بنگرید که دارد اعدام می‌کند این شعار را. چه می‌گویم؟ که آنچه انجام می‌دهد، بسی بدتر از اعدام است! روز قدس سال ۸۸ که به پنجمین سالگردش نزدیک می‌شویم، ما و ملت، شعارمان این بود؛ «مرگ بر اسرائیل» اما فتنه‌گران، زنجیره‌ای‌ها، روزنامه‌خوارها، سران فتنه و الباقی عوضی‌هایی که آخرین آدینه رمضان، ما روزه خوردن‌شان را دیدیم اما نماز خواندشان را نه، شعار می‌دادند؛ «نه غزه، نه لبنان». حال بنگرید دنیا شعار ملت ما را دست گرفته یا شعارک روزنامه‌خوارهای متقلب را؟! رفراندوم از این واضح‌تر؟! آمریکا بخواهد یا نخواهد و خوشش بیاید یا نیاید، دنیا با غزه است، نه اسرائیل. و دنیا با ماست، نه همصدایان با اسرائیل. این وسط، شیوخ عرب کاری هم برای غزه نکنند، خون کودک غزه کار خودش را بلد است.

اینک برد گریه‌های دخترک باریکه‌نشین تا خیابان چندم منهتن هم رسیده… و خیلی وقت است از سد «گنبد آهنین دلار» و «سپر ضد موشکی پروپاگاندا» عبور کرده! روزنامه را می‌توان دزدید، قلم را می‌توان فروخت، جریده را می‌توان خورد اما اصحاب حقیقی رسانه، مگر مرده‌اند که قطرات اشک «مادر طفل ۶ ماهه شجاعیه» در لابه‌لای شعار «نه غزه...» سانسور شود؟! بی‌بی‌سی و سایر شبکه‌های مورد علاقه آقای رفسنجانی، هرگونه که می‌خواهند اخبار غزه را پوشش دهند! خداوند بلد است چگونه از «تیرکمان»، «رسانه» بسازد! و از «سنگ»، «قلم»! «نون و القلم و ما یسطرون»... خون و القلم و ما یسطرون... خدایی که آتش را بر «خلیل» گلستان کرد، بر «الخلیل» هم می‌تواند!

غزه خیلی وقت است که دیگر یک «باریکه» نیست. «آقای ما»، «آقای مقاومت»، یک «چفیه» روی دوش‌شان انداخته‌اند... که امروز دیگر، همه احرار عالم، همین چفیه را روی دوش انداخته‌اند. چفیه، عربی و فارسی و مسلمان و مسیحی ندارد! این بیرق مشترک آزادگان همه دنیاست! این لباس همه دنیاست! ماه و ستاره‌ها، در جای جای دنیا، «چفیه بر دوش» به مقاومت غزه عزیز، «آری» گفته‌اند... و می‌گویند اما روی دوش آفتاب، این چفیه، دیدنی‌تر است... و این زمین، با حضرت صاحب‌الزمان(عج) از این هم دیدنی‌تر است... خدایا! گمانم غزه، آسمان می‌خواهد... جرعه‌ای نور... و تحقق وعده ظهور... خدایا! گمانم دل مسجدالاقصی، «بک یا الله» بقیه..‌الله را می‌خواهد...

منبع: وطن امروز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به نظر من کثیفتر از صهیونیستها.. همانهایی هستند که شعار نه غزه نه لبنان دادند...

این جماعت بی هویت حاضرند برای شکم و دو روز زندگی نکبتبار بیشتر هر بی شرافتی را به جان بخرند
جنابعالی که غزه برات مهمتر از ایرانه الان بهترین موقع هست بری و از آرمانهای غزه دفاع کنی
برای همه ما اسلام وحفظ آن مهم است اسلام مرز ندارد به توصیه پیامبرعزیزمان هرکجامظلومی مخصوصااگرمسلمان باشد فریاد دادخواهی برآورد وکمک نکنی انسان نیستی .شما که برات مهم نیست از حکومت جهانی حضرت مهدی وازرسالت پیامبراسلام چیزی نفهمیدی یا.....
محسن
بین حق وباطل مرز ندارد به نظرمن اگر اجازه دهند بسیجیان باغیرت الان ظالما ن اسرائیل را نابود میکردند
naser
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر غزه غزه میکنید .در این جهان چکا ر تونستید بکنید.چه کسی حرف شما درهمی خرید.
اسرائیل هر (جنایتی )خواست میکند وشما هم هی شعار دهید.چه بگوئید جانم فدای غزه وچه بگویند نه غزه هیچ دردی از مردم بی دفاع غزه درمان نمکند .الا اینکه کد خدا (آمریکا )خواسته باشد .بس است شعا ر های توخالی دو طرف لا اقل اگر آنها جانشان را فدای ایران بکنند.شما کل(اقتصاد) مملکت را بدون هیچ دستاوردی برای مردم غزه فدا کرده اید
عزیز از پای ماهواره پاشو ویه کم مغز خودت رو به کار بنداز.اینها که نه غزه گفتند در زمان جنگ تحمیلی خودمون، در پشت میزهای صدارت ومدیریت خود وفرزندانشان درامریکا وانگلیس ول میگشتند. انها بی خیال ایران بودند ومیدانستند فرزندان اسلام در جبهه ایران را نگه میدارند.در ضمن همین کمکهای جزئی اموزش به رزمندگان غزه تا حالا دوبار ارتش چهارم دنیا یعنی اسرائیل رو زمین گیر کرده والا حمام خون صهیونیستها در غزه روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده بود.اقتصاد ما که الان از نوکران امریکا در منطقه منجمله عربستان رو به راه تره.یه سر به شبکه های اجتماعی بنداز وببین تو جامعه شون چه خبره !اونها که نه تحریم دارند ونه سودای کمک به غزه.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
خب البته فهم مسائل انسانی برای هر کس آسان نیست. به یقین انسان نیست کسی که این جنایات را ببیند و اینگونه سخن بگوید
کدخدات با سگ هارش اسرائیل که بیش از ده ساله میخواد تو یه وجب جای غزه که در محاصره کامله نفوذ کنه وتودهنی میخوره.جنگ 11روزه و22روزه رو یادت رفته؟کدخدای پو سیده ....
آخی اونها میخواستن جونشون رو فدای ایران کنند که نتانیاهو رسما اعلام کرد که اینها دارند به نیابت از ما در ایران کار میکنند.دم خروس خیانتکاران سال88برای ابد بیرون زد.ایران رو هم برای قربونی پیش پای اربابشون میخوان وبس!
بهار
اونها اگه میخواستند جانشون رو فدای ایران کنند با دشمنان تاریخی این ملت مثل بی بی سی وتلویزیونهای امریکائی عقد برادری نمیبستند!
قرار نیست همه با موتور گازی برن تو دیوار یه خورده محاسبات داشته باشین بد نیست مردم غزه از سنگ رسیدن به این موشکها اونم زیر فشار صهیونیستها
جونشون رو فدای ایران میکردن که حالا خیلیهاشون تو دامن دشمنان ایران پناهنده هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما گويا اخبار را نمي خوانيد.

همين مقاومت غزه در مقابل اسرائيل بدليل حمايتهاي ايران و حزب الله لبنان است.

اين خشم جهاني بر عليه اسرائيل مديون مقاومت و حمايت ايران است.
والا بايد مثل كرانه باختري تسليم محض اسرائيل بودند
افق دید و نگاهتان را بیشتر کنید تا متوجه شوید.
امير
ترسوي واداده
آمريكا سگ كي باشه ...
واسه شما كد خداست
معلومه که از سیاست جهانی هیچی حالیت نیست ناصرخان
امثال موسوی و...که دم از عدم حمایت از غزه و...میزدند،برای این مملکت چه کرده اند؟؟
آقایانی که در مشکلات اوایل انقلاب ،همچون موسوی ،به پستوها میخزیدند و...
با شعار معیشت کاری درست نمیشه عزیزم،این دولت معتدل هم به اندازه کافی از این شعارها داده،به عمل کار برآیند....
جواد
سلام فکرکنم خیلی بچه ای چون اگرزمان گذشته رابه یادداشته باشی می دانی چه کارکرده ایم
یواشتر
برو یک لیوان آب خنک بخور بیا
مملی
از طرز نگارش تو معلوم است که ایرانی نیستی... ...
شماهم كه ادعا داريد خيلي دلسوز غزه و لبنان هستيد چرا تا به حال به غزه نرفته ايد؟ شما هم بريد به آنها كمك فيزيكي و حضوري كنيد نه اينكه از دور بگوئيد لنگش كن
چون مردم غزه خودشون رزمنده کافی دارند وفقط به کمک وپشتیبانی معنوی ما نیاز دارندتا مظلومیتشون رو همه جا اعلام کنیم.
ناصر
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از این همه کوته بینی...
عقب افتاده اینهمه کمک مالی و نظامی رو کوری نابینایی چشات نمیبینه دوبینی داری؟نمیبینی؟
ما
جالبه همه دنیا فهمیدند که نیروهای مقاومت در غزه اگر از سنگ به موشکهایی دست یلافتند که تل اویو را میزند به خاطر ایران وکمک او بوده ولی در داخل عده ای برای دفاع از روزه خواران روز قدس وفتنه گران کلشونو کردن تو برف وحتی واقعیت به این وضوح را نمیبینند ومیگن نشستیم بیرون معرکه!
بیدار شو داداش ما وسط معرکه ایم !حماس وحزب الله وسوریه دست بلند ماست که داره هر روز اسراییلیها رو سیلی میزنه!پاشو بابا بیدار شو!
زهیر
چون شما نمی بینی دلیل بر نبودن نیست ....
....
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقا غلط كردند تمامش كنيد اين بحث هارا- آلان وقت كمك به مردم غزه است اين بحث ها هيچ دردي از مردم غزه دوا نميكنه
بی کارت ملی
بعله... چیه شلوغش کردید افراطی ها یکم به حقوق بشر کدخدایی احترام بذارید تا ما هم کودتا گران رو ماست مالی کنیم بره٬اصلا هم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم قسمت اعظمش به کودتای ۸۸ ربطی نداره
اتفاقا بهترین وقته که نفاق بعضیها وذاتشون اشکار بشه.
میخای در برابر همه چیزشون سکوت کنیم علی الخصوص دو رویی هاشون؟ اصلا بگیم شتر دیدی ندیدی
طرف رفته بود جنگل میگفت اینجا انقدر درخت زیاده که نمیتونم جنگل را ببینم!
داداش
هم به غزه کمک میکنیم هم حواسمون به منافقین داخل است از پشت قیچیمون نکنند.
صادق
Iran, Islamic Republic of
عالی بود.
Iran, Islamic Republic of
مزخرف
جالب است خانم ب ر همون خانم بازیگری که تا دیروز با آویزان کردن سبزی مبزی به خودش از شعارهایی چون نه غزه نه لبنان حمایت میکرد در جمع حامیان غزه حضور پیدا کرده!
احتمالا خواسته از کریستین رونالدو تقلید کنه. چون ایشون کلا رو مد هستن و الانم که رونالدو محبوب جهان است بنابراین دنباله روی ایشون شده تا از مد عقب نیفته!
شاید هم به حقیقت رسیده که اگر اینطور است باید اعتراف تا اگر کسی در آن زمان تحت تاثیر این حرفشون قرار گرفته بیدار بشه.
علی
با سلام

یک سوال ، آیا این کودکان معصوم و زنان ومردان بی دفاعی که در غزه به خاک و خون کشیده شدند انسان نبودن.
آیا این کودکان معصوم و زنان ومردان بی دفاعی که در اسرائیل به خاک و خون کشیده شدند انسان نبودن.

آیا به خود این جنگ افروزان هم آسیبی رسید ؟ آنها با مو شک امریکایی به خاک وخون کشیده شدن اینها هم با موشک ایرانی!!!

خدایا، خود آگاهی که این خونهای بندگان تو به چه نیتی به زمین میریزد

آن طرف ادعای سرزمین یهود دارد !! این طرف ادعای سرزمین اسلام !!

و هردو اینها دین تو میباشد.

خدایا ، دنیا را از شر این جاهلان نجات بده ، بنا به وعده خودت در تمامی کتب آسمانی بد سرنوشتی در انتظار آین جاهلان مذهبی نما می باشد.
چرا مغالطه میکنید نه غزه نا لبنان جانم فدای ایران ،هم غزه هم لبنان جانم فدای ایران ، نه غزه نه لبنان جانم فدای اسلام،هم غزه هولبنان جانم فدای اسلام تا صد سال هم بشینی نمیتونی اینا رو از هم تفکیک کنی.
بیدارباش
سلام کوردلانی درطول تاریخ بوده وهستندکه فقط شعارمی دهندواگرمیدان امتحانی پیش ایدمثل بزفرارمی کنند--اگرولایت فرمان دهندلحظه ای نبایددریغ کردفتنه وفتنه گروهرگروه دیگری رابایاری خداوند نابود خواهیم کرد به امید ان روز اشاا......
امیر
راستی با این همه جنایت از خانم شیرین عبادی و احمد شهید و حقوق بشر خبری نیست ؟ مردم غزه بشر نیستند؟ مردم حلبچه چی؟ مسافران هواپیمای مسافر بری ایران چی ؟اینها بشر نیستند؟ بشر