پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

شرط عجیب‌برای‌تیم‌های تازه وارد بسکتبال

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 377572
فدراسیون بسکتبال برای تیم‌های تازه وارد شرط گذاشت و باید پیش از آغاز لیگ ۷۰۰ میلیون تومان به حساب فدراسیون واریز کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فدراسیون بسکتبال پس از چند سال مشکل آفرینی برخی‌ تیم‌های حاضر در لیگ برتر و کناره‌گیری در اواسط فصل، برای سال جدید تصمیم گرفته است برای تیم های تازه وارد شرط بگذارد؛ آن هم یک شرط عجیب!

سپردن ۷۰۰ میلیون تومان وجه نقد پیش از آغاز فصل، شرطی است که فدراسیون پیش پای تیم‌های تازه وارد گذاشته است و هر تیمی که پرداخت نکند، حق ورود نخواهد داشت. البته این شرط در حالی عنوان شده است که در سال‌های گذشته نیز از این دست کارها صورت گرفته است، اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد.

طبق اعلام مسئولان فدراسیون این مبلغ به این خاطر اخذ می‌شود که در صورتی که تیم‌ها کناره گیری کردند قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود!

فصل گذشته تیم همیاری زنجان در میانه فصل از مسابقات کناره گیری کرد و بازیکنان و کادرفنی این تیم هنوز قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش فارس، برای فصل آینده لیگ برتر که هنوز زمان آغازش مشخص نشده است، دو تیم از مشهد و مازندران برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
اصلا عجیب نیست در تمام دنیا عرفه یه جور حق عضویته