پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

گره کور ترافیک خیابان ولیعصر باز می‌شود

پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 295375
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 3 از اصلاح هندسی سر تقاطع در خیابان ولیعصر در راستای روانسازی ترافیک این خیابان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران  طبیانی ، با اعلام این خبر افزود: در راستای روان سازی ترافیک شهرداری منطقه اقدام به اصلاح هندسی تقاطع خیابان ولیعصر با بزرگراه نیایش، خیابان اسفندیار و شهید بابک بهرامی کرده است.
 
این طرح با احداث رمپ راستگرد باعث گردش آسان و روان وسایل نقلیه می‌شود همچنین در این طرح نواقص حرکتی برای خودروها و شهروندان رفع خواهد شد تا دسترسی آنان راحت تر و ایمن تر انجام شود.
 
طیبانی با اشاره به اقدامات انجام شده در این خیابان اظهار داشت: اجرای خط کشی ارتعاشی، نصب گاردریل، نصب تابلوها و علائم خورشیدی و نیز استوانه‌های ترافیکی از اقدامات صورت گرفته در این خیابان است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این طرح که مراحل پایانی خود را سپری می‌کند علاوه بر زیبایی منظر عمومی میزان تصادفات در این نقاط را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *