جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۲

سمت جدید ۲ مسؤول دولتی در «فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه»

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب: 385979
مدیر کل دفتر امور مدیران ارشد و اعطای نشان‌های دولتی نهاد ریاست جمهوری و رئیس بیمارستان بانک ملی ایران و مدیرعامل یکی از شرکتهای شستا، به عضویت هیأت مدیره شرکت «فروشگاه های زنجیره ای رفاه» درآمدند.
سمت جدید ۲ مسؤول دولتی در «فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه»
به گزارش جهان، روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با اعلام خبر تغییرات جدید در هیأت مدیره این شرکت نوشت: به موجب احکام جداگانه‌ای، آقای دکتر فرهاد زرگری به نمایندگی از بانک ملی ایران، آقای ایمان فرجام‌نیا به نمایندگی از بانک صادرات ایران و آقای مهندس حمیدرضا تقوی‌منش به نمایندگی از بانک ملت به عضویت در هیأت مدیره شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه منصوب شدند.

قابل ذکر است به موجب صورتجلسه تنظیمی که به امضای مدیران عامل بانکهای ملی، صادرات، ملت، تجارت و سپه رسیده است، بانک ملی ایران به نمایندگی از سایر بانکها مدیریت شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه را به عهده دارد.

به گزارش جهان، آقایان بزرگوار، کریمی و لیالی سه عضوی بودند که توسط مسؤولان بانک ملی از این سمت برکنار شدند.


فرهاد زرگری که هم اکنون ریاست بیمارستان بانک ملی ایران، مدیر شركت سرمایه گذاری دارویی تأمین از شرکت های متعلق به هلدینگ بزرگ شستا و عضو هيات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز است، پیش از این مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی بوده است.

ایمان فرجام نیا که هم اکنون با حکم محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور، مدیرکل دفتر امور مدیران ارشد و اعطای نشان‌های دولتی در نهاد ریاست جمهوری، عضو هیأت مدیره شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و عضو هیأت مدیره صندوق قرض الحسنه صدرا است، پیش از این رئیس مرکز انتشارات و امور فرهنگی اتاق ایران بوده است.

محمدرضا تقوی منش نیز پیش از این عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت بهنوش ایران، مدیرعامل سابق شرکت زمزم ایران و مدیرعامل سازمان صنایع غذایی و آشامیدنی بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی بوده است.

گفتنی است شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، با حدود ۲۱۵ فروشگاه در سراسر کشور و نزدیک به ۳۵۰۰ نفر نیروی انسانی، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه دارد. سهامداران عمده این ابر شرکت را بانکهای ملی، ملت، صادرات، تجارت و سپه و شهرداری ها و سازمان زمین و مسکن چندین استان کشور تشکیل می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا وقتی مجلس پیش نویس قانون ممنوعیت تصدی مشاغل متعدد در هیات مدیره شرکتها را تصویب نکند همین آش و همین کاسه است
این جور افراد کی سیر میشوند