پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۱

نتانیاهو برای شلوار جین 'خط قرمز' تعیین کرد! +فیلم و عکس

دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 318072
گفتگوي نخست وزير رژيم صهيونيستي با بي‌‌بي‌سي فارسی بخش‌هاي مختلفي داشته است که واکنش‏هایی را برانگیخته، اما آنچه كه موجب شد تا كاربران شبكه‌هاي اجتماعي بيشترين واكنش را نسبت به آن ابراز کنند، ادعای نتانیاهو مبنی بر محروميت ايراني‌ها از پوشيدن شلوار جين بود که او این موضوع را نشانه نبودن آزادي در ايران توصيف كرد.
نتانیاهو برای شلوار جین
به گزارش جهان، گفتگوی بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي با شبكه تلويزيوني بي‌‌بي‌سي از نظر فنی و محتوا به قدری سطح پایین بود كه كاربراين ايراني شبكه‌هاي اجتماعي ترجيح دادند پاسخ‌ جدي به صحبت‌هاي وي را به ديگران بسپارند و خود با دست گرفتن بخش ديگري از سخنان او مطالب جالبي را منتشر كنند.

اما جالب ترین مطالب كاربران شبكه هاي اجتماعي در پاسخ به ادعاي نتانیاهو درباره ممنوعيت پوشيدن شلوار جين در ايران بود که واقعا خواندني از آب در آمد.

با پايان صحبتهاي نتانياهو در شامگاه يكشنبه ۱۴ مهر اين واكنش‌ها شروع و كم‌كم به يك مجموعه مطالب با هشتك #جين تبديل شد.

واكنش كاربران به سخنان نتانياهو جنبه‌هاي مختلفي داشت. برخي سعي كرده بودند مانند پست زير سخنان او را به استهزاء بگيرند.

 

 

 

 

و برخي ديگر با اشتراك گذاري تصاويري از جوانان ايراني كه جين پوشيده‌اند به گونه ای متفاوت به سخنان نتانياهو واکنش نشان دادند. حتي برخي كاربران تصاويري قديمي از دوران دفاع مقدس منتشر كردند كه در آن رزمندگان شلوار جين پوشيده بودند.

 

 

اما واكنش‌ها به صحبتهاي نتانياهو به كاربران ارزشي شبكه‌هاي اجتماعي محدود نماند و به نوعي مي‌توان گفت يك اجماع كلي در مضحكه كردن نتانياهو ايجاد شد.

 

 

يكي از كاربران ايراني توييتر چنين پستي را به اشتراك گذاشت و نوشت «هي نتانياهو! ببين عليرضا احمدي روشن پسر دانشمند هسته‌اي ايران است كه تو او را كشتي!» تصوير فرزند شهيد قشقايي هم كه با شلوار جين در حال صحبت در كنار رهبر انقلاب بود، يكي ديگر از اين پستها بود.

 

 

يكي ديگر از كاربران هم سخنراني سال قبل نتانياهو در سازمان ملل كه اتفاقاً آن هم سوژه خنده و كاريكاتور شده بود را دست مايه قرار داد.

 

 

 

به نظر می رسد سخنان جالب نتانياهو كه ادعا هم مي‌كرد شناخت خوبي از ايران دارد، موجب شده تا تا كاربران شبكه‌هاي اجتماعي براي مدتي تفريح سالم و جذابي را تجربه كنند!

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منصور
ايراني ها در طنز همتا ندارند
عكس رزمنده ها با شلوار جين اوج سليقه و نكته سنجي بود واقعا سياسيون بايد جلوي ملت لنگ بيندازند با اين هوش و فراست مردم ما فوق العاده اند
خستگي از تنم در رفت