شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۳

سناریوی فتنه گران برای مجلس خبرگان

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 410772
جریان رسانه‌ای فعال در فتنه ۸۸ و سرخورده از تحولات مجلس خبرگان در حال سناریوسازی چند لایه است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، این شبکه سیاسی- رسانه‌ای پیش از این در جریان احساس مسئولیت انقلابی آیت‌الله مهدوی کنی(ره) و نامزدی ایشان برای ریاست مجلس خبرگان دچار شوک شدید شد. اعلام نامزدی آیت‌الله مهدوی کنی در حالی بود که آن مرحوم در یکی دو دهه اخیر تمایلی به پذیرش مسئولیت‌های رسمی نشان نمی‌داد اما به اعتبار بدعملی آقای هاشمی در جریان فتنه‌انگیزی مثلث استکبار (آمریکا، انگلیس اسرائیل) با بصیرت تمام به میدان آمد و با رأی اکثریت قریب به اتفاق اعضای مجلس خبرگان به عنوان رئیس انتخاب شد.

بعد از رحلت این عالم مجاهد، شبکه حامی فتنه از یک سو سعی کرد امید بازگشت آقای هاشمی به منصب ریاست مجلس خبرگان را احیا کند حال آن که از یک سو هاشمی تکلیف خود را با فتنه‌گران یکسره نکرده بود تا اطمینان خاطری برای نیروهای مؤمن انقلابی باشد و از سوی دیگر مجلس خبرگان همان مجلس انقلابی و بصیری بود که اکثریت قریب به اتفاق آن در ماجرای فتنه ۸۸، پای اسلام و انقلاب و ولایت فقیه ایستادند.

فاز دومی که شبکه سیاسی- رسانه‌ای مذکور کلید زده‌اند القای این مطلب است که بالاخره «هاشمی رفسنجانی» و «هاشمی شاهرودی» هر دو هاشمی هستند و اگر هم آیت‌الله هاشمی شاهرودی نامزد شود، نظر طیف مورد بحث و هاشمی رفسنجانی تأمین شده است!

در عین حال فاز سومی نیز از سوی این طیف- با ناامیدی- در حال تست شدن است. مبنی بر اینکه اگر بتوانند با استفاده از شگرد به اصطلاح غافلگیری، در آخرین فرصت‌ها تا زمان انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اعلام نامزدی آقای هاشمی، آیت‌آلله هاشمی شاهرودی را در موضع رودربایستی بیاندازند و مجبور به کناره‌گیری از نامزدی کنند. این در حالی است که منطقاً شرط حمایت اعضای خبرگان از نامزدی آیت‌الله هاشمی شاهرودی، کسب اطیمنان از ماندن وی در جایگاه نامزدی و عدم کناره‌گیری است اما به اعتبار علت پیش گفته درباره عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی، اکثریت قریب‌به اتفاق مجلس خبرگان کمترین نظر مساعدی نسبت به وی ندارند چه اینکه فتنه را خط قرمز می‌دانند و حداقل صلاحیت ریاست مجلس خبرگان را پایبندی پررنگ و صریح نسبت به این خط قرمز می‌شمارند؛ حال آن که به عنوان مثال در همین یک سال اخیر هم امثال عبدالحسین هراتی هتاک علیه حضرت امام در دفتر آقای هاشمی به عنوان مشاور در دیدار هیئت ایتالیایی، حضور داشته‌اند و هم امثال عیسی سحرخیز و برخی گروهکی‌های مشابه با وساطت امثال فائزه هاشمی به ملاقات وی رفته‌اند که قبلاً به صراحت از نامزدی بهایی‌ها و هم‌جنس‌بازان حمایت کرده و به صراحت نیز گفته‌اند اصلاح‌طلبان برخلاف اول انقلاب کمترین علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند.

وساطت فائزه هاشمی برای ملاقات امثال سحرخیز با هاشمی در حالی است که فائزه هاشمی برای دومین بار در طول یکی دو سال اخیر اعضای بازداشت شده سازمان منافقین و بهائیت را جزو دوستان خوب خود در زندان معرفی کرد (مصاحبه با روزنامه بهار و مصاحبه با روزنامه فیگارو)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آيت الله العظمي هاشمي رفسنجاني لياقت رياست مجلس خبرگان را دارند و بزودي مشخص خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
بعد از اينكه مرگ فتنه را رسما اعلام كردند نميدانم چگونه دوباره زنده شد؟ يا للعجب
امان از کینه
.... آیا فتنه 88 بس نبود؟؟