جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۶

واکنش آمریکا به خبر دستگیری عوامل واشنگتن‌پست در ایران

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۹
کد مطلب: 372171
وزارت خارجه آمریکا به دستگیری روزنامه‌نگاران واشنگتن‌پست در تهران واکنش نشان داد.
واکنش آمریکا به خبر دستگیری عوامل واشنگتن‌پست در ایران
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روز گذشته خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا مدعی شد که جیسون رضائیان خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست در تهران به همراه همسرش یگانه صالحی بازداشت شده‌اند. ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری روزانه ضمن ابراز نگرانی از بازداشت ادعا شده روزنامه‌نگار واشنگتن‌پست گفت در حال حاضر بنا به ملاحظات حفظ حریم شخصی نمی‌توان در این مورد اظهار نظر بیشتری کرد.

وی از توضیح بیشتر در این باره خودداری کرده است.

غلام حسین اسماعیلی، رئیس دیوان عالی کشور ایران تنها به طور تلویحی بازداشت این دو نفر را تأیید کرده است. اسماعیلی گفت: «ما در حال حاضر تحقیقات را انجام می دهیم. من فکر می کنم که اطلاعات بیشتر را پس از تحقیفات فنی و بازجویی اعلام کنیم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اراکی
Iran, Islamic Republic of
عجب رویی دارند این امریکایی ها توقع دارند هر غلطی که میخواهند تو این مملکت بکنند و کسی هم کاری به کارشون نداشته باشه . هنوز نفهمیدن اینجا ایرانه و مهد شیرانه و هیچگونه ارزش و اعتباری امریکا و اذنابش با هر عنوانی (خبرنگار جاسوس ، افساد طلب ، مشارکتی و....) در این کشور ندارند .
جاسوسها بايد يا اعدام بشن يا اخراج! معني نداره وقتي ما حق نداريم آمريكا خبرنگار داشته باشيم اونا داشته باشن! خدائيش بيخود نميگن از بي عرضگي خروسمونه كه مرغمون خونه همسايه است! بايد محكم جلوي عرب ايستاد!
Iran, Islamic Republic of
مرتضوی دوم خیلی وقته که وارد شده است.
جای تاسف ظاهرا که نه ... حتما بعضی ها تو مملکت پول می گیرند تا بحران افرینی کنند
Serbia
فقط یک احمق میتونه اینطور حرف بزنه!
رییس دیوان عالی کشور؟؟؟