سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

توصیه‌های اکونومیست برای برخورد با پوتین

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 372676
مجله اقتصادی اکونومیست در تازه ترین شماره خود به کشورهای غربی توصیه کرد با پوتین برخورد کنند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ هفته نامه اکونومیست در تازه ترین شماره اش به بهانه سقوط هواپیمای مالزیایی بار دیگر نحوه برخورد غرب با پوتین را مورد توجه قرار داده است. در سرمقاله این هفته نامه آمده: "در سال ۱۹۹۱، زمانی که اتحاد جماهیر شوروی سقوط کرد، به نظر می رسید که مردم روسیه بالاخره فرصتی برای تبدیل شدن به شهروندان یک دموکراسی غربی را یافته اند.

اما ولادیمیر پوتین کشورش را در مسیر متفاوتی قرار داد. بسیاری از کشورهای جهان نیز به خاطر منافعی که دارند از دیدن چهره واقعی پوتین طفره می روند." هفته نامه اکونومیست اعتقاد دارد که رهبران روسیه در بسیاری از موارد به جهان دروغ می گویند و گفتار و کردار آن ها با یکدیگر تطابق ندارد. این هفته نامه نوشته که ولادیمیر پوتین از دو منظر در سقوط هواپیمای مالزیایی در شرق اوکراین مقصر است: نخست اینکه سامانه موشکی زمین به هوایی که جدایی طلبان اوکراین از آن استفاده کرده اند توسط روسیه در اختیار شورشیان قرار گرفته و دوم اینکه ولادیمیر پوتین یکی از عوامل اصلی شکل گیری ناآرامی ها در اوکراین بوده است. هفته نامه اکونومیست اعتقاد دارد که اکنون غرب باید رویکرد سختگیرانه تری را علیه پوتین اتخاذ کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *